donderdag pregnyl 5000 gezet voel sinds vandaag steeds rare borrels in mn buik? hoop geen buikgriep? kan het misschien van pregnyl zijn? heeft iemand daar ervaring mee?
Had ik ook de eerste keer dat ik pregnyl spoot ik denk dat je lichaam erop reageerd borrelen, winden laten toen ik het de 2de keer gebruikte was het een stuk minder. Succes ik hoop dat het gauw raak is. groetjes saskia
Hoi! Ook ik heb de eerste keer rare buikklachten gehad na de Pregnyl 10.000. Begon al gelijk die avond, werd de dag erna heviger en nam toen weer af. Toen ik voor de nieuwe IUI-ronde kwam (want eerste was dus mislukt) bleek er ook wat vocht bij de eierstokken te vinden. Dat kon geen kwaad maar kon voor buikklachten zorgen is mij verteld. Geen idee of ik dat iedere maand zal hebben, heb anderhalf uur geleden de tweede Pregnyl gezet. Succes! Kanshebber
hoi sas met winden valt het wel mee tis meer het lawaai van het borrelen hahaha .maar inderdaad kan het wennen van mn lichaam zijn .van de pregnyl prik ook niet zo fijn dus hoop idd dat het gauw raak is. maar heb pco dus niet elke maand een kans helaas. jij ook veel succes en geduld gewenst,dat laatste heb je zeker nodig aan jou aantal rondes te zien.good luck meis! gr mellie
Hoi kanshebber veel succes met de nieuwe poging ten eerste! en fijn dat ik niet de enige ben met buikrommels na die prik