Rijpe follikels, nog geen temp. stijging

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door LW85, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Willen jullie even meedenken?

Maandag had ik (mbv puregon) 2 follikels van 20mm en een follikel van 26mm!
    Mocht geen pregnyl zetten omdat de richtlijn van het ziekenhuis is dat 3 te veel is.
    We hebben besloten wel zelf te klussen.

Mn temperatuur had ik deze ronde opgenomen, zie mijn kaartje

My Ovulation Chart

Nog lijkt mij dat als follikel maandag al 26mm was, hij ondertussen wel moet springen?
    Ik heb nog geen temperatuurstijging gehad. Tot hoe ver kunnen de follikels door groeien?
    We hebben zondag, maandag en gisterochtend geklust. Plan is vanavond nog een keer.

Heb helaas geen ovulatietesten in huis dat ik er van uit was gegaan dat ik pregnyl zou krijgen deze ronde.

Ow, de piek in mijn kaartje is van slecht slapen/veel wakker worden ivm nachtmerries.

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik zou zeggen blijven klussen!
    je temp is aan het stabiliseren wat een teken is dat eisprong eraan komt (is niet altijd, maar wel vaak) ... en een eitje in de mmm kan nu eenmaal groter worden, ik heb zelf ook clomid gehad en ook altijd mega grote eitjes ;)

hopelijk krijg je over een paar dagen een mooi kruis !

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb hier op het forum vaker gelezen dat door puregon de eitjes wel tot 3 kunnen groeien, maar ik heb er geen ervaring mee. Inderdaad nog even goed je best doen. Je temp zal vast een dezer dagen stijgen.

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Bedankt voor jullie reacties. Had geen idee hoe groot ze precies kunnen worden, vorige keer heb ik nl. wel gewoon pregnyl gekregen.

We maken het de rest van de week nog maar even gezellig. (Met af en toe pauze ;))

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ze kunnen idd aardig doorgroeien. Ook vertelde mn gyn dat eitjes die 'opgepompt' worden met injecties niet altijd vanzelf springen. Daarom wordt er dan pregnyl gegeven.
    Maar wat er dan dus met de eitjes gebeurt, geen idee :(

Gewoon lekker door klussen, hopelijk springen ze gauw!

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Temp gister al ietsje hoger en vandaag mooi gestegen naar 36.9 (is 0.4 hoger dan normaal).
    Woensdag dus eisprong gehad :D

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat fijn! Nu op de wachtbank, succes!

Deel Deze Pagina