Waar kopen jullie online kinderlaarzen? (En waar ze nog keus hebben.. ) De laarsjes zijn nu te klein en ik zie vooral veel open schoenen en als ze laarzen hebben dan zijn ze niet in haar maat..! En aangezien het nog zo koud is buiten vind ik haar sandalen en ballerina's te fris...
Je zou ook voor stevige gympen kunnen gaan,die zijn nu fijn en kan ze straks in het najaar ook doordragen. omoda gigagaaf nelson schuurman schoenen
Hmm bij ons op school zijn op dit moment de enige laarzen zo ongeveer regenlaarsen Verder veel gympen en sandalen toch. Slippers komen ook te voorschijn zodra het uberhaupt droog is. Dacht dat ik er altijd erg makkelijk in was (omdat dochterlief het nooit koud heeft) maar ik blijk toch niet de enige te zijn
zoek je regenlaarsjes of zomerlaarsjes? Shoesme heeft in de zomercollectie ook een gaaf laarsje in meerdere kleuren uitgebracht, misschien vindt je die leuk? Anders gewoon even shoppen, je komt nu ook in de sale wat ook in je voordeel kan werken
Ik ben echt op zoek naar normale kinderlaarsjes. Heb wat gezien nu maar twijfel over de kleur. Weten jullie nog webshops met leuke schoenen?
Ok nu kom ik als "zeur", maar ik zou afraden om op internet te bestellen. Er zijn maar weinig kindjes die "alle" soorten schoentjes passen en de pasvorm is erg belangrijk (evenals de maat). Alsnog zou ik wel voor een goed kinderschoenen merk gaan, als je online besteld. Zou gewoon even rondkijken hier en daar, kom je vast wel wat tegen.
Ik ga sowieso voor een goed merk kinderschoen. Het is alleen echt een ramp om met mijn dochter schoenen te gaan passen. Vandaag zijn we nog bij een goede schoenenzaak geweest om het voetje te meten maar me dochter word gewoon helemaal wild en doet er alles aan om niet die schoen te passen of om haar voetje niet te laten opmeten. Ze was vandaag zo wild geworden dat ze zich tegen een tafel heeft laten vallen daar en loopt nu dus met een gescheurde wenkbrauw en blauw oog vandaar dat ik dus online wil bestellen.. Dan vind ze het niet erg om te passen.
Aangezien mijn dochter haar vorige laarzen blauw waren heb ik nu heel veel blauw en witte kleren... Denken jullie dat deze laarsjes daarbij passen? Ik vind ze erg leuk en ze zijn nu niet duur. Ik twijfel alleen nog over de kleur...