en toen was het uit

Discussie in 'De lounge' gestart door anoniempje300, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje300

7 sep 2008
    19
    0
    0
    hmm mijn vriendje heeft het zojuist uitgemaakt, gelukkig ben ik hoogstwaarschijnlijk niet zwanger maar voel me echt mega klote nu... was wel redelijk in overleg, had zelf ook wel door dat het niet werkte, hij kon maar 1 keer in de 2 maand tijd irl voor mij vrijmaken, de rest van de tijd alleen op msn, het was nu op... verrotte is dat van beide kanten de gevoelens niet weg zijn, het werkt nu alleen niet door de afstand.. heb hem waarschijnlijk te veel naar me toe getrokken ofzo terwijl ik weet dat hij het druk heeft met zijn studie... maarja nu is het over en uit.. 4 maanden samen en het is nu gewoon klaar... ik kan n wil het nog niet bevatten... ik ga nu slapen en dan zal ik morgen wel weer verder moeten...
    nouja.. als iemand enige luduvedu tips heeft hoor ik ze graag, voel me klote maar zal toch snel weer door moeten, heb verantwoordelijkheden naar een groot aantal mensen...

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :( vervelend meid,

Tips, goh even denken..

Ik heb het 1 keer meegemaakt en toen ben ik leuke dingen gaan doen met vriendinnen.
    Een grote bak met ijs en lekker veel slagroom,

Bedenk dat de ware voor jou nog rond loopt en als je die hebt gevonden ben je alleen maar blij met deze breuk.

Sterkte

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heey relatie breuken zijn altijd kl*te.. gelukkig blijf je niet voor altijd het verdriet houden.. verwen jezelf gewoon ff lekker.. dat mag ook wel een keer :)

Veel succes iig!

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Begrijp ik het nu goed, hadden jullie alleen contact via msn? ;)

Of heb ik het verkeerd gelezen?

Gr Marjo

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ah klote voor je meis!

Ik ben 1x gedumpt en was toen ook helemaal overstuur. Ik ben toen (net als bosi333) veel ijs gaan eten en met vriendinnen op stap. Het duurt even, maar op een gegeven moment merk je dat je je erdoorheen slaat.

Veel sterkte!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid
    een relatie verbreken is kl*te
    wens je heel veel sterkte !

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Altijd balen als je relatie over is...

Na 4 maanden een relatie gehad te hebben via MSN denk ik dat je aardig gauw over je Ludevedu heen bent hoor!
    Je leventje gaat nu gewoon door, zonder langdurige msn-sessies dus eigenlijk hou je juist tijd over voor LEUKE dingen :-D

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Euh...4 maanden en elkaar maar 1 x p 2 weken zien.
    En dan denk je hoogst waarschijnlijk niet zwanger te zijn...
    Zou ergens knap zijn als je t wel was.
    Maar het was toch hopelijk ook niet de bedoeling om zo snel zwanger te raken...zeker als je elkaar nog niet zo heel erg goed kent (tijd span en aantal uren bij elkaar....ken ik mn buren nog beter nml... en daar van weer ik niet eens de naam)

Maar goed even goed sterkte hoor. De verwachtingen en het gevoel zijn er natuurlijk wel. En daar stap je niet 123 overheen natuurlijk!

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sorrie hoor maar 4 maanden een relatie en elkaar zo weinig zien? ik denk dat je elkaar nog niet eens kent dan. probeerde jullie al zwanger te raken dan zo snel?

10. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    je bent aan de prikpil, sperma heb je ingeslikt,
    nee, lijkt me niet dat je zwanger bent...
    :rolleyes:

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoe weet je dat moes?

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ok heb haar berichten gelezen.

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Waarom altijd weer zo oordelend reageren?
    Ze is nog maar 16 hoor!
    Er word steeds gezegd dat meisjes die zwanger raken beter op moeten letten, en dan komen ze een vraag stellen worden ze onderhand afgezeken...ik snap het niet!?

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Helemaal mee eens bamjolan!

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    er staat geen leefdtijd bij haar dus dat wist ik niet!

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Moet leeftijd dan wat uitmaken? Al was ze 45.... :(
    Altijd dat vooroordelende gedrag hier op het forum, gelijk ongezouten meningen die rondgeslingerd worden... en soms zelfs kleinerende opmerkingen. BAH!

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik geloof niet dat ik rare opmerkingen heb gemaakt, ik vind jou nu een beetje overdreven reageren hoor! leeftijd vind inderdaad wat uitmaken toen ik 16 was wist ik veel minder als nu! toen kon ik ook gerust denken dat je zwanger kunt raken als je sperma doorslikt nu weet ik gewoon dat dat niet kan. als je ouder bent weet je vaak iets meer als dat je 16 bent. (hoeft natuurlijk niet zo te zijn)
    topicstarter mijn excuse als ik je gekwets heb, dat is absoluut niet mijn bedoeling!

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Heel veel sterkte meid.

Tips heb ik helaas niet voor je.

Groetjes Tamara.

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @Mandy: mijn opmerking was ook niet naar jou toe bedoeld, maar meer algemeen. Alleen de eerste zin was voor jou bedoeld.
    Ik had mijn tekst misschien even beter moeten scheiden. Mijn excuses!

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nee hoor ik bedoelde jou ook niet ;)
    En natuurlijk weet je meer als je ouder bent, daarom zeg ik ook dat ze enkel een vraag stelde hierover aan mensen met ervaring.
    Tegen je eigen dochter zal je ook niet zeggen "zoek maar uit kom maar terug als je 25 bent" neem ik aan :) :) :)

Nee hoor, ik ken mijn donor nu 7 jaar maar heel sporadisch, ik zie hem heel enkele keer, ik weet noet zo erg veel van hem maar toch ben ik zwanger van de 3e...kijk je weet gewoon niet hoe t leven loopt snap je.
    Vriendin van mij kende haar, nu inmiddels man, ook maar 5 maanden toen ze bewust zwanger raakte, het ligt er maar net aan hoe je bent.

Deel Deze Pagina