Rijstebloem/bambix

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sleepy, 1 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Hier met 4 maanden rijstebloem geprobeerd, niet voor het doorslapen omdat mijn dochter met 4 weken al doorsliep, maar zijn daar snel mee gestopt omdat dochter het niet lekker leek te vinden.

Met 6 maanden wil ik wel granenpap proberen.

2. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Mijn 2 oudsten hebben nooit pap gewild. Die zijn gelijk aan het brood gegaan.
    Mijn jongste krijgt nu sinds een week pap, hij vindt het wel erg lekker.
    Ik geef het wel in een fles, ik heb geen zin om 's ochtends een half uur met een bordje pap bezig te zijn:D
    Met zn andere voeding leert hij wel goed happen.

Rijstebloem heb ik trouwens nooit gegeven. Bij alle 3 niet.

3. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik heb de kleine net voor het eerst pap van een bordje gegeven. Wat een gesmeer waa dat. Misschien doe ik iets verkeerd. Kunnen jullie helpen?

Heb 150/5 voeding gemaakt en vijf eetlepels Bambix erin gedaan. Ik heb geen volle eetlepels gedaan, maar meer hoe uk de voeding van de melk ook klaar maak, dus afgestreken. Had ik eetlepels met een kleine kop moeten doen? Het was nu heel erg dun namelijk en amper te doen met een lepeltje.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.196
    23.280
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik kijk gewoon naar de dikte, als het te dun is, deed ik er nog een schepje bij.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Zo deed ik het ook. Ik kon het altijd goed met een lepel opscheppen...was net als vla zeg maar. Als mijn man hem maakte konden ze het met een vork eten;)

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    ik heb er gewoon een flesvoedings-scheplepeltje ingegooid en toen afgewogen hoeveel schepjes de goede hoeveelheid zou zijn

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.196
    23.280
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O yuk! :D Doet me denken aan vroeger, als mn moeder weer eens was uitgeschoten en het zo dik was. Vond dat altijd zo vies, haha.

8. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Hier met ongeveer 4 maanden ook rijstebloem geprobeerd in de laatste fles, maar ze werd er juist actiever van dus dat heb ik maar snel gelaten :p.

Ik heb nu wel bambix fijne granen gekocht, dit wil ik in de ochtend geven. Meer het idee van een 'goede start'. Maar nog niet echt geprobeerd eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina