meteen in slaap na papfles?

Discussie in 'Voeding' gestart door missX, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    vallen jullie kleintjes meteen in slaap na de laatste fles (4e rond 19.00 u.)
    of spelen ze nog eerst even?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen gaat meteen na de laatste fles naar bed toe (19.00U). Hij is dan zo moe dat hij binnen 5 min slaapt. Dit doe ik al vanaf dat hij op 4 flessen zit.

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    oh echt waar? gisteren hebben wij voor het eerst een papflesje gegeven en toen viel zer ook meteen in slaap tot de volgende ochtend. Vandaag heb ik er maar 1,5 eetlepel ingedaan omdat ze zo slecht kon poepen vandaag, maar nu ligt ze dus nog vollop te spelen...kreeg er overigens echt niks meer bij haar in dus ze heeft wel genoeg gedronken denk ik. Ze had trouwens wel hier net voor al een uurtje geslapen dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken...ik hoop nu wel dat ze straks de hele nacht doorslaapt.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij hebben er gewoon een vaste regelmaat van gemaakt. Om de dag even badderen, dan een papfles en dan naar bed. Gaat al vanaf 4 maanden supergoed! Heel af en toe dan wil hij niet gaan slapen, maar dat is echt hoge uitzondering. Vaak heeft hij dan inderdaad overdag te lang of teveel geslapen.

5. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Hier ook regelmaat met om de dag badderen en dan rond 18.30/18.45 uur een laatste fles en tussen 19.00 em 19.15 uur naar bed. Sinds kort zonder hem wakker te maken rond 23.00 uur, behalve met dat warme weer, dan doen we dat wel en krijgt hij nog een klein flesje van 100 ml.

Deel Deze Pagina