Rijstebloem door fles met 3 maanden

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Pretty Woman, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    #1 Pretty Woman, 4 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2009
    Hallo allemaal,

Ik ga op aanraden van het CB beginnen met rijstebloem door de laatste (23.uur) fles te doen bij mijn dochtertje van 3 maanden. Weet iemand hoeveel schepjes ik er door heen moet doen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes!

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    De dosering staat op de verpakking van de rijstebloem!
    Meestal begin je met 1 schep voor de smaak en op mijn verpakking staat 2-4 eetlepels per fles van 200cc.
    Als je het gebruikt voor het doorslapen kan je ik je vertellen dat het bij mij goed hielp. Althans...mijn zoontje sliep toen allang door, maar krijgt nu de laatste fles om 20 uur met rijstebloem en hierop slaapt ie ook door (hij is 4 maanden nu).
    Maar ik heb ook weleens gehoord dat het bij anderen niks hielp voor het doorslapen...

3. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    In je andere topic vroeg je naar de maat speen die gebruikt wordt. Mischa krijgt door zijn fles 3 scheppen rijstebloem en 2,5 schepje nutriton, en drinkt dit door een ietsje groter gemaakte S speen van Difrax. (M is net te groot) Er wordt geadviseerd om een papspeen te gebruiken, maar als je kindje erg hard zuigt is dit volgens mij niet nodig. Gewoon eerst even uitproberen met de speen die nu al gebruikt, en die evt ietsje groter maken.

Deel Deze Pagina