Hallo dames, Afgelopen week is de neusamandel van onze zoon verwijderd. Dit was noodzakelijk omdat hij het heel erg benauwd had in de nachten. Nu 3 dagen later heeft hij erg veel last van slijm. Slijm dat hij moeilijk weg kan slikken. Ipv de neusamandel zit slijm nu in de weg. Hij ademt wel veel beter door de neus. Maar ik vraag me af of zoveel slijm normaal is en hoe lang het duurt voordat het weg zal gaan. Iemand ervaringen? Onze baby is 9 maanden.
Hmm ja die zegt dat slijm idd heel goed kan voorkomen. Maar goed die heeft al eerder mijn zorgen weggewuifd. Dus had gehoopt hier op ervaringsverhalen.
Toen bij mijn zoontje de neusamandel verwijderd was, heeft hij 5 dagen lang een onophoudelijke loopneus gehad! Het bleef maar lopen, je kon het wegvegen en 5 minuten later kon je dat weer doen. Na die 5 dagen was het ineens voorbij. Hij heeft geen last gehad van slijm in zijn keel, gelukkig. Misschien omdat het er allemaal gelijk uit kwam.
Oh wat vervelend, ik hoop dat er nog iemand reageert die het herkent en je gerust kan stellen (of advies kan geven) Sterkte