schema door de war na inenting??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Cynnie1984, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Vorige week maandag heeft Timo zen 3e inenting gehad en sindsdien is heel zen dagschema door de war hij komt ineens weer snachts enzo...

3 weken voor zen prikjes waren we overgegaan op vier flessen per dag en dat ging echt heel goed kreeg rond half 8 zijn laatste fles en sliep door tot de volgende ochtend..

nu sinds maandag komt hij om half 2 weer en rond 5en voor eten...dit hebben we tot woensdag volgehouden en nu hebben we weer de avondfles terug in het leven geroepen rond half 11 in de avond krijgt hij weer een fles...maar hij komt nu nog snachts...de eerste keer troost ik hem meestal en valt hij weer in slaap maar dan komt hij weer om 3 uur omdat hij toch echt wel honger heeft....dus gewoon weer een fles gegeven en toen ging hij weer slapen...maar tot nu toe komt hij dus weer en zit hij weer op 6 flessen....kan dit allemaal door prikjes komen of zit hij in een groeifase ofzo pfff ik wil weer een nachtje slapen...

(ben verwend hij slaapt vanaf 1 maand al elke nacht door)

ps hij krijgt 180+6

2. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Bij mijn zoon was dat ook bij zijn 2e inenting. Hij kwam opeens om 2.00 en om 5.00. Heeft een paar dagen geduurd en was toen over. Maar of het nou door die inenting kwam of toevallig samenviel met een groeifase? ben er nog niet uit!

3. misa

misa Niet meer actief

Misschien de flessen (of laatste) wat ophogen)?

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Ook wij hebben dit gehad vorige week na zijn 2e inenting. Omdat hij koorts had gaven we hem snachts als hij wakker werd weer een fles terwijl hij met 6 weken al doorsliep en toen hij van het weekend geen koorts meer had dacht hij hmmm ik wordt toch maar wakker voor een flesje mijn man heeft even doorgepakt (door alleen zijn speen elke keer te geven) het was een zwaar nachtje maar de volgende nacht was het meteen over en sliep hij gewoon tot 7.00:)

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey,

Ja vervelend is dat he...maar hij zit nu ook weer op zijn ritme gelukkig alleen even kijken hoe hij het volgende week gaat doen want dan gaan we over op de 6 maanden voeding....spannend :)

6. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Ja spannend is dat he? naar de volgende voeding.

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hier ook gespook na inentingen, Mart had vrijdag zn prikjes en is nu steeds tussen 0500 en 0600 wakker..

Deel Deze Pagina