IRRITANT! Duimen tijdens eten.

Discussie in 'Voeding' gestart door DeeLighT, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Net een appel geraspt (incl 3 vingertoppen, nieuwe rasp:x), dochter uit bed gehaald. Ze had flinke trek. Dus ik begin met voeren, gaat ze tussendoor heel de tijd zitten duimen. en dan mopperen als ik haar duim eruit haal. Vervolgens wil ik een nieuwe hap geven, zit ze langs me heen naar buiten te staren! En ze had toch echt wel honger.
    Oooh ik kan dan echt boos worden zeg.

Voorheen at ze altijd heel goed achter elkaar alles op, maar nu! Pfff ook zit ze vaak om zich heen te kijken en te doen...

... Zo ben weer even mijn frustraties kwijt

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    oh.. dat doet Finn ook.. na elke hap gaat die duim weer in z'n mond! Maar als ik dan weer met de lepel aankom, doet ie hem er wel weer uit, om hem er vervolgens daarna weer in te doen!
    En om zich heen kijken doet ie ook, hij is zo snel afgeleid. Ik kan zelfs geen muziek opzetten als hij zit te eten, zit ie alleen maar naar de stereo te kijken!

3. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Hier nog een duimer tijdens het eten. Wat ik er ook zo irritant aan vind is dat hij dan eerst zijn duim in zijn mond doet nadat hij een hap heeft gekregen en dan lekker even met zijn hand plus eten door zijn gezicht veegt. Erg leuk ;).

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier ook hetzelfde gedoe.
    Af en toe om zuur van te worden maar ja op haar rug plakken is ook zowat hahahaha

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    En als je je kindje wat in het handje geeft dan? Dan is ze afgeleid of je kunt natuurlijk ook je kind een partje appel geven en haar die laten eten.

6. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Hier neem hij zijn duim en pakt dan zijn mouw om te soppen. Leuk als je net wortels of boontjes eet, zit z'n trui er ook nog onder. Hij duimt vrij veel en voornamelijk als hij moe wordt en dat is tijdens het avondeten.
    Onze oudste heeft lang last gehad van spugen en dat is ook vervelend. Zo heeft iedereen wel wat denk ik.

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

haha hier ook een duimer als ik niet snel genoeg met het eten ben gaat hij duimen haha

het enigste wat ik niet zo leuk vind is dat zn handje dan vies is dus later ook zn shirt en heel zn gezicht:(

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    pfoe ben gelukkig niet de enige...Herkenbaar ook die shirtd gezichten en haren die onder het eten komen te zitten :)

suus: ze stopt nog niks in haar mond. Ook geen speelgoedjes ofzo. Geef haar wel altijd hetgeen dat ze krijgt in haar handjes, maar ze schudt en slaat ermee en let niet meer op wat ik haar voer. Maar zelf in haar mond stoppen is er niet bij.....

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ooh dat doet mijn dochter ook, als ik haar handje vast houd bewaard ze d'r eten gewoon in d'r mond net zolang tot haar duim er in kan ;). Negeer het maar gewoon, zolang ze haar eten op eet... Het wordt nu weer minder, dus zal wel helemaal overgaan. Maar irritant is het wel!

10. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hier ook een duimer tijdens het eten. hapje in de mond duim er gelijk bij in! soms is meneer moe en dan wrijft hij het weer lekker over zijn gezicht.
    in het begin was het zo erg had ie gewoon beide duimen in zn mond.. gelukkig word het steeds wat minder haha

11. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hier ook een duimertje.
    In het begin deed ze dat erg vaak en nu bedenk ik me dat ze het alleen doet als ik niet snelg enoeg ben met de volgende hap/ En soms als ze erg moe is, maar dan wil ze ook niet goed eten.

Zou me er niet te druk om maken, maar kan me je frustatie helemaal voorstellen.
    Het gaat echt wel weer over.

Deel Deze Pagina