weer eens een speen probleem

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door moontje2008, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    na lange tijd van zuigen werd het weer eens tijd voor een nieuwe speen op Eefjes fles..

alleen heb ik het gevoel dat dit gaatje kleiner is! ze zuigt als een bezetene en stopt er halverwege mee.. ze heeft de difrax fles met de M speen, als ik de L er op doe met wat poeder dan drinkt ze hem vlot leeg, te vlot volgens mij en de L speen mag je toch alleen gebruiken met pap??? een 1-2-3 speen vind ze niets..

zou het schelen om de kruidvat speen te halen?? Ik zoek eigenlijk iets wat tussen de M en L speen in zit! Ik ben ook aan het twijfelen om het gaatje groter te maken, maar hoe doe je dit??

Hopelijk heeft iemand de gouden tip!!

x

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Is de oude speen versleten? Anders zou ik gewoon de speen waar het wel goed mee gaat blijven gebruiken hoor!

3. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vader :)P) vertelde mij dat je het gaatje van de speen groter kunt maken door een dikke naald heet te maken (in een vlammetje houden) en dan door het gaatje in de speen te doen. Het werkte goed! Succes!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Heb je de S fles? Is het ventieltje onderin de fles wel open? Een keer tussen je vingers rollen tot je een opening ziet.

Ik had hetzelfde probleem ;).

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Als ik me goed kan herinneren (heb echt tig spenen bij mijn dochtertje geprobeerd), zit de Kruidvatspeen inderdaad een beetje tussen die spenen in. Past ook prima op de difraxfles. De Etosspeen past er ook goed op, maar volgens mij is die qua grootte ongeveer hetzelfde als Difrax.
    Ik heb wel zitten rommelen met een hete naald etc, maar dat mislukte compleet, haha, maar wie weet gaat dat bij jou wel goed.

Deel Deze Pagina