na lange tijd van zuigen werd het weer eens tijd voor een nieuwe speen op Eefjes fles.. alleen heb ik het gevoel dat dit gaatje kleiner is! ze zuigt als een bezetene en stopt er halverwege mee.. ze heeft de difrax fles met de M speen, als ik de L er op doe met wat poeder dan drinkt ze hem vlot leeg, te vlot volgens mij en de L speen mag je toch alleen gebruiken met pap??? een 1-2-3 speen vind ze niets.. zou het schelen om de kruidvat speen te halen?? Ik zoek eigenlijk iets wat tussen de M en L speen in zit! Ik ben ook aan het twijfelen om het gaatje groter te maken, maar hoe doe je dit?? Hopelijk heeft iemand de gouden tip!! x
Is de oude speen versleten? Anders zou ik gewoon de speen waar het wel goed mee gaat blijven gebruiken hoor!
Mijn vader P) vertelde mij dat je het gaatje van de speen groter kunt maken door een dikke naald heet te maken (in een vlammetje houden) en dan door het gaatje in de speen te doen. Het werkte goed! Succes!
Heb je de S fles? Is het ventieltje onderin de fles wel open? Een keer tussen je vingers rollen tot je een opening ziet. Ik had hetzelfde probleem .
Als ik me goed kan herinneren (heb echt tig spenen bij mijn dochtertje geprobeerd), zit de Kruidvatspeen inderdaad een beetje tussen die spenen in. Past ook prima op de difraxfles. De Etosspeen past er ook goed op, maar volgens mij is die qua grootte ongeveer hetzelfde als Difrax. Ik heb wel zitten rommelen met een hete naald etc, maar dat mislukte compleet, haha, maar wie weet gaat dat bij jou wel goed.