Onverzadigd

Discussie in 'Voeding' gestart door sweetbabygirl, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi, Sinds een paar dagen lijkt mijn dochtertje onverzadigd. Ze zat netjes op 4 voedingen + een paar happen groente en fruit maar komt nu om de 2 a 3 uur om een voeding. Meer groente en fruit wil ze niet (houd haar mond dicht) maar ze krijgt zo wel heel veel melk binnen. Na 2 uur begint ze te huilen als ik wat wil rekken gat ze krijsen. Ze drinkt overigens niet echt kleinere flesjes, alles gaat op. Wat te doen?

2. adi

adi Niet meer actief

Hoe oud is je dochter en hoeveel krijgt ze nu per fles?
    Tot 6 mnd mag een baby 30 schepjes voeding per dag, in hele hongerige fasen ook incidenteel 2-3 meer.

Dan kom je op 5 goede flessen, 4 flessen zijn misschien te weinig voor jouw baby?

3. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is ruim 4 maanden. Ze kreeg 2x 210+7 en 2x 190+6 daar deed ze het goed op maar nu pakt ze echt 6 flessen van 180 dus is beetje veel lijkt me haha

4. adi

adi Niet meer actief

Ja dat is te veel. Alhoewel sommige kindjes deze fase maar een paar dagen hebben. Kun je haar niet 2 flessen van 160/5 geven, 2 van 190/6 en dan 1 fles van 80/2?

5. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    6x 180 is teveel idd.. maar na die 210/7 kwam ze ook zo snel? anders zou ik er 4 van 210/7 doen? en als ze in de nacht komt een klein flesje geven.. niet een volle.. is soms even puzzelen he.. haha vind ik ook zo lastig soms..

6. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik het verkeerd heb gezegd, waarschijnlijk verkeerd getypt maar ze is ruim 5 maanden ;)
    Ja ik probeer flesjes van 170 aan te houden nu en dan inderdaad als se nog komt een kleintje, ik sta overal voor open om te proberen maar ze wil gewoon niet wachten, na 2 uur begint ze al te jengelen en te huilen. Ik kan onmogelijk heel de dag met haar rondlopen om een klein beetje te kunnen rekken ;) maar misschien is het gewoon een periode, groeispurtje ofzo. Ik hoop het maar!

7. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze liet er na de grote ochtend fles altijd 5 uur tussen maar toen ik borstvoeding gaf liet ze er overdag ook altijd best wat tussen alleen ze clusterde s avonds heel erg en dat wil ze nu nog. Ik heb 210 overdag in eerste instantie gedaan maar met de middelste 2 flessen liet ze altijd voeding staan.

8. adi

adi Niet meer actief

Maar datgene wat ze overdag laat staan kun je s avonds aanbieden als ze wil clusteren.

Deel Deze Pagina