Overgestapt van ene voeding naar de andere

Discussion in 'Flesvoeding' started by Smurfin2007, Nov 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi

Ik ben sinds een kleine week overgestapt van nutrilon naar de kruitvat voeding. Maar heb sinds een paar dagen de indruk dat demian zijn ontlasting niet echt makkelijk kwijt kan want je ziet hem wel zijn best doen maar het komt er niet eruit en nu heb ik ook al de thermometer geprobeert en als ik dat doe dan komt het er wel eruit en dan nog niet zon klein beetje ook. Maar Ik vraag me nu af komt het dat zijn ontlasting nu niet echt super gaat door dat ik ben overgestapt van de ene voeding naar de andere. Ik heb vandaag wel gehad dat hij zelf een heel klein beetje had gepoept in de luier. Maar zijn ontlasting is niet haar je ziet wel klontjes maar dat heeft hij de hele tijd al ook toen hij nog nutrilon kreeg. Demian is nu bijna 3 weken oud.

Wie heeft evt tips voor mij.

Vind het zo sneu voor hem. Want ik doe er al express wat meer water in zijn fles.

:cry:

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    het duurt 2 weken voor de dampjes zijn gewend aan andere voeding. dus wie weet wordt het nog beter. ben je overgestapt naar de standaard of comfort voeding?

groetjes, Miranda

3. ik ben overgestapt naar de standaard voeding van de kruitvat. ik kreeg vandaag de tip van een goeie vriendin van mij om er een druppeltje slaolie door de fles te doen en dat heb ik vanvond ook gedaan dus tis nu afwachten hoe demian erop reageert. Ik hoop zo dat hij er niet lang er last van heeft.

4. Gelukkig heeft demian vanvond zelf weer gepoept en nu hopen dat het de goeie kant op gaat :D

Share This Page