Doe ik het wel goed?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Roosje08, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hoi damens,

Daar ben ik weer met mijn vragen..

Mijn dochter van 6 weken weegt 4070kg krijgt 150cc friso comfort.

Ze is echt een hongerige baby je kant het gewoon aan haar zien.
    Afgelopen maandag is er iemand van de CB ( wijkverpleegkundige) langs geweest. Ik mijn verhaal uitgelegt.

Ze zij het beste oplossing is voeding voor hongerige baby's.
    Maar omdat ze friso comfort drinkt ( dikke voeding) mog ik van haar niet mengen met de voeding voor hongerige baby's. Allebei de voedingen zijn dik was dus niet goed volgens haar.
    Ze zei je kan eerst beginnen met mengen met friso standaard.
    En dan overgaan naar friso standaard en dan mengen met de voeding hongerige baby's.

Sinds gister dus begonnen met mengen van friso standaard. Maar ze heeft zooo erg last van krampjes zooo erg. Zelfs ik ga met haar mee huilen :cry: Hiervoor had ze het niet.

Maar via deze site (zoeken) heb ik gelezen dat je ook kan mengen met comfort en hongerige baby's (extra)?

Nu maak ik mijn echt zorgen. Doe ik het wel goed.. Of heeft ze krampjes voor niets gekregen, omdat het anders kan.

Wat is het toch moeilijk allemaal..
    Graag hoor ik van jullie tips.

groetjes

Hilal

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt met de dikte zeg maar. Of je nou (voorbeeld) 6 scheppen van de frisocomfort doet, of 3 scheppen van de ene dikke voeding en 3 scheppen van de andere dikke voeding. Per saldo zal het niet veel uitmaken denk ik.

Ik heb voor Jelle altijd nutrilon voeding voor hongerige baby's gehad en die was niet zozeer dikker als meer dat de eiwitten die erin zitten op een andere manier verwerkt zijn. Het doet er dan langer over om te verteren in de maag. Ik weet alleen niet of de Friso dat ook heeft. Misschien moet je even de infolijn van friso bellen om het te vragen?

En wat betreft die krampjes, dat hoort ook wel een beetje bij de leeftijd.

Deel Deze Pagina