Rijstebloem

Discussie in 'Voeding' gestart door Annie24, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ons zoontje is inmiddels 3,5 maand en ik ben me een beetje aan het inlezen over rijstebloem toevoegen aan de fles (niet dat we daar morgen al mee gaan beginnen ofzo, maar alvast inlezen kan geen kwaad ;))

Alleen....ik zie door de bomen het bos niet meer! :$

Nestlé pyamapapje rijstebloem, Bambix rijstebloem, Nestlé rijstepapje en zo kan ik nog wel even doorgaan. Papje zus, papje zo, rijstebloem dit en rijstebloem dat.

Iemand die me wegwijs kan maken in het grote bos ;)

2. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Geen idee hoe het zit met de rijstebloem producten van Nestlé, ik zocht naar puur rijstebloem zonder poespas, en kwam uit bij Biobim en bij Bambix (naturel). Biobim is alleen niet in de supermarkt verkrijgbaar, het wordt online verkocht en in natuurvoedingswinkels.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook begonnen met bambix naturel rijstebloem. nu af en toe voor de afwisseling de vanille variant. vind het assortiment van nestle zo chaotisch, wordt mij iig niet duidelijk wat nou wat is!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier ook gewoon naturel rijstebloem van Bambix.

Ik denk dat het ook allemaal verkoop praatjes zijn met al die pyama papjes enz... Klinkt zo lekker toch? Maar het is geen garantie dat ze dan ineens door gaan slapen.

Ons ventje krijgt het alleen in zijn laatste fles en slaapt er toevallig heel goed op. Mazzel denk ik :D En kan ook zomaar vannacht afgelopen zijn.

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Zit net te lezen op de Nestlé site...

Pyamapapjes en groeiemorgen papjes zijn gewoon kant en klaar met (waarschijnlijk mierzoete) smaakjes. Je hoeft er dus alleen maar water bij te kiepen.

Tja... dus eigenlijk snap ik de meerwaarde ervan ook niet :p

6. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Weet niet of jullie de aflevering hebben gezien van Kassa waar ze het over al deze papjes e.d. hebben gehad.
    Maar zijn gewoon calorieënbommen en idd van die kant en klare mierzoete papjes. En die teksten die erop staan zijn alleen maar om je erin te laten trappen

7. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    mIJN DOCHTERTJE IS net 4 maanden oud en we hebben van Olvarit de rijstebloem naturel,afgewisseld met de vanille variant.
    Eerst kan je het geven in een fles met een papspeen of 1,2,3 speen.
    Vanaf 7 maanden mag je pap gaan geven(ook van Olvarit)Dit is ook in poedervorm.Ik ben nooit een liefhebber van die piamapapjes geweest.Zo gedoe met die pakjes

Deel Deze Pagina