Hugo wil de laatste tijd alleen nog maar op z'n buik in bed. We leggen hem wel op z'n rug neer, maar hij draait zich onmiddelijk om. Hij ligt dan nog een hele tijd op z'n buik te spelen en valt uiteindelijk zo in slaap. Als we zelf naar bed gaan, draaien we hem wel weer op z'n buik, maar is dit nodig? Wat doen jullie?
Gewoon lekker laten liggen, mijn Hugo is ietsje jonger dan de jouwe, maar hij doet dit nu sinds een dikke maand, hij ligt gewoon heel graag op z'n buik, bijna altijd... waarom zou je hem terug draaien...? Ik vond dit in 't begin ook een beetje eng, maar ze zijn nu oud genoeg om het hoofdje zo te draaien dat ze voldoende lucht krijgen... Het is gewoon een voorkeurshouding... en ik kan me voorstellen dat de hele tijd op de rug liggen ook gaat vervelen... Leuk, dat allebei onze Hugo's dit doen... Gr. Niki
fay slaapt ook alleen maar op der buik en soms ook op der knietjes is zo schattig om te zien! ik ben zelf ook een buik slaper en toen ik inverwachting was kon dat dus niet meer nou een ramp kon echt niet meer slapen! dus wil haar ook der slaap gewoonte niet afnemen zo slapen ze nou eenmaal!
Iman slaapt ook sinds een maand of 3 op haar buik of zij. Ik heb haar gewoon laten liggen, zo slaapt ze nu eenmaal het lekkerst.
Haha, het zal inderdaad wel een Hugo-ding zijn. Of het ligt aan de geboortedatum. Bijna jarig he Sweetangel
Lieve slaapt ook op haar buikje. Ik leg dr altijd op haar rugje in bed maar ze wordt atijd weer wakker op dr buik
Danique slaapt vanaf dat ze 4 maanden is op haar buik, meestal ook nog op haar knieetjes, blijkbaar vind ze dat prettig dus ik laat haar lekker liggen.
Lotte ligt ook altijd op haar buik te slapen. Zo ligt ze idd gewoon lekker, en ze kn haar hoofdje goed draaien, dus waarom zou ik haar op haar rug leggen
Sophie ligt sinds een paar weken ook constant op haar buik of zij te slapen. Wij draaien haar iedere keer weer om, maar het heeft weinig zin. Zij draait zich net zo snel weer terug. En ik ga toch echt niet de hele nacht naast haar bed zitten...
hier ook een buikslaper, al sinds de geboorte.. was wel eng.. maar voor jou, nu hugo bijna een jaar is, kan hij z'n hoofd goed bewegen,en zal hij niet verstikken..
Yildiz slaapt al sinds haar 6de maand op haar buik, ze wilt niet anders. Ik heb haar nooit gedraaid of iets, lekker laten liggen.
Mali slaapt ook op haar buik..en ik vind het heel vervelend en eng maar goed ze ligt zo eenmaal lekker..soms kan je er weinig aan veranderen.
Finn slaapt ook op zijn buik. Al vanaf dat ie twee weken was. Ik vond het de eerste nacht eng, maar hij heeft hele sterke nekspiertjes. En jou zoon dan helemaal, want die is veel ouder. Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken, hoor. Succes ermee. x Linda