oke bedankt ze heeft er trouwens niet langer op door geslapen. Ik had 2 schepjes gedaan maar ze kwam net zo laat als anders.
bij ayman hielp het wel, ik gaf hem de fles om 10 uur en hij sliep door tot half 6 HEERLIJK misschien moet jou dochter nog eventjes op gang komen
ja ze slaapt al van half 8 tot 4/5 uur dus dat is al heel netjes maar vanavond probeer ik anders wel 3 schepjes.
iedereen heeft het over schepjes, bedoelen jullie de nutrilon schepjes ermee? ik heb namelijk gister anderhalve theelepel (flink gevuld niet afgestreken) gegeven
ja ik gebruik die nutrilon schepjes. Mischien dat ik haar vanavond wakker maak voor een late fles en dan de nutrix erin en dan kijken hoelaat ze komt
ik denk dat je op die manier wel het gewenste resultaat krijgt en dat ze dan ook lekker tot de ochtend doorslaapt, good luck!
wij nemen afgestreken eetlepels zoals op de verpakking staat...en het werkt goed van half 7 tot half 7/7uur dus we mogen iet klagen
ja ik had haar toen een paar x wakker gemaakt voor een late fles (zonder nutrix dan) maar dan kwam ze nog steeds om dezelfde tijd dus dacht nou dan laat ik haar mooi slapen maar probeer het vanavond gewoon nog een keer en dan met nutrix
arts had het afgeraden want het kon verstopping veroorzaken. ze adviseerde om te gaan geven als we ook met groente en fruit begonnen. en tot nu toe is mijn ventje nog tevreden met mijn bv dus zie niet in waarom ik wat anders bij moet geven.
hhaha 2 knipoogjes.... deze week weer naar het cb, en dan is die 6 maanden, dus zo langzaam aan zal die wel een keer andere voeding erbij mogen. maar vind het zo gezellig zo.
ik ga er zeker nog heel lang van genieten. weliswaar niet tot die 16 is, maar zo lang mogelijk. gefeliciteerd meid met ayman, zie nu pas dat je (allang) bevallen bent! wat gaat de tijd hard
dat heb ik inderdaad toen ook gedaan (olijfolie) en toen kwam het er dus eindelijk uit maar nog wel met moeite....als je de fles schut blijft de olie er trouwens niet bovenop liggen. Maar ben niet van plan om steeds olijfolie te gaan gebruiken, want dat lijkt me ook niet echt bevordelijk. We wachten gewoon nog wel een paar weekjes met de Nutrix. Trouwens nog een tip voor goed poepen: diksap. Werkt echt perfect...ik geef Indy nu op een dag door een aantal slokjes en ze heeft nu al 3 dagen achter elkaar iedere dag gepoept! (zonder moeite)
ayman heeft tot nu toe al twee keer een flesje met nutrix gekregen als laatste voeding, zijn ontlasting gaat nog steeds goed (iedere dag een vieze luier) en weinig gemerkt van buikkrampjes, hij slaapt nu van 21.00 tot 06.00 en mama dus ook dus het kan best wel hoor voor 4 maanden (maar dat hoeft natuurlijk niet voor elke baby te gelden)
Dank jullie wel voor jullie reacties! Nou, ik ben dus toch ook maar begonnen maar ze lijkt er helemaal niets aan te vinden. Geef het in papvorm en ze gooit het er weer net zo hard uit... Ze kijkt sinds een paar dagen ook het eten uit m'n handen en ook drinken lijkt ze interessant te vinden. Op naar het grote werk dan maar