Hallo, Ik ben vanmorgen begonnen met pap te geven,en dan de groeipap vanaf 6 maanden,nu gaven we toen ze datnog niet kreeg s'avonds rijstebloem door de fles,nu ga ik vanmiddag ook met brood beginnen...maar aangezien ik nog een heel pak rijstebloem heb,zou het teveelzijn als ik dit nog door de avond fles doet? Groetjes,
Heb ook eens een pak over gehad, het mijne was nog dicht. Ben naar de winkel gegaan en mocht hem gewoon omruilen voor de pap die ik toen gebruikte.... Vind het wel te veel worden anders, maar iedereen heeft daar vast zijn eigen menig over Kijk naar de behoefte van je kindje en luister naar je gevoel
hier hetzelfde en ben nu gewoon nog maar 1 schepje rijstebloem in de laatste fles aan het doen tot ie op is.
Ik heb het iets anders gedaan, heb gewacht tot de Nutrix op was, en toen ben ik bambix groeipap gaan halen. Maar ja.. het is ook zonde om weg te gooien he. Kan vast geen kwaad als je haar voor het slapen gaan nog een beetje geeft.
ik eet het zelf ook wel eens maar ik doe het ook nog wel eens door de fles, als hij overdag zijn brood niet zo goed heeft gegeten, doe ik het savonds ook nog wel eens door de fles
Ik vind Nutrix zelf ook heerlijk! (de vanillevariant..) Mijn man kokhalst al als hij het ruikt . Ach, zo'n pak is toch maar 1 euro ofzo... kan je er niet iemand anders blij mee maken?