Rijstewafel met zout

Discussion in 'Voeding' started by Lauwra, Jan 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

ik koop idd bewust rijstewafels zonder zout om de reden die jij geeft. Ook voor mijn 6 en 2 jarige. Maar mocht ik per ongeluk verkeerd pakken zou ik ze gewoon geven.

2. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

May 3, 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik koop rijstwafels zonder zout altijd bij de 'geitenwollensokken' winkel, de ekowinkel die hier zit heeft een heel assortiment aan rijstwafels. Dochter is er dol op, het is het enige eten dat er op het moment echt vlot in gaat jammergenoeg. Ze knaagt zo een rijstwafel weg, zelfs zonder tanden (ik ben serieus een keer op zoek gegaan naar de rest van de rijstwafel maar die bleek ze dus al helemaal op te hebben :)). Er zijn ook wafel met mais enzo erin al weet ik niet of daar zout in zit. Ik ga daar binnenkort eens naar kijken voor wat variatie.

3. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

May 3, 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met zout zou ik trouwens gewoon geven en de volgende keer zoutloos kopen. In brood zit tenslotte veel meer zout. Tenzij je het zelf zoutloos bakt, maar dan is het echt niet te eten zo smakeloos.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik kocht rijstwafels van de natriumarm afdeling of die van Goodies met appel/kaneel. Kruidvat heeft volgens mij ook kleintjes die zoutloos zijn.

5. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Hier ook heerlijke zoutloze wafels van Ekoplaza :)
    Dochter eet wel regelmatig gewoon brood en worstjes, dus dat leek me wel genoeg zout. Helemaal zoutloos is niet goed, dan krijgen ze jodium tekort!

6. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,350
    10,310
    113
    Lidl en emte hebben ook zoutloze rijstwafels.zijn rond de 25 cent.onze uk lust ze alleen niet.

Share This Page