Vorig jaar wasdroogcombi bij de Neckermann gekocht. Afgelopen mei is deze stuk gegaan. We zitten dus al bijna 3 maanden zonder machine!!! Via Neckermann tweemaal monteur langsgeweest. Echter uiteindelijk niet te repareren, moet dus nieuwe machine komen. Nieuwe via Neckermann in bestelling. Inmiddels Neckermann failliet en sturen me voor de twee jaar fabrieksgarantie naar de fabrikant zelf en zeggen niks voor me te kunnen doen. De importeur/klantenservice blijft echter volhouden dat ik voor de garantie bij Neckermann moet zijn en ook niks voor me kunnen doen. Daar zit je dan met een defecte machine van 700,- nog geen jaar oud, met 2 kleintjes en bergen was. Ik ga rechtsbijstand maar inschakelen... Ze maken zich hier erg makkelijk vanaf. Iemand tips? Bij wie moet ik nu zijn? Hoort de fabrikant dit niet op te lossen ivm fabrieksgarantie? 2 jaar fabrieksgarantie koop je anders dus ook niks voor....en de was telkens naar opa en oma sjouwen is ook niet geweldig :x Baal gewoon moest het even kwijt...
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de fabrikant. Hoop voor je dat het allemaal goed komt. Succes!
De site van Neckermann (Neckermann.com, de online winkel voor mode, wonen en elektronica) is gewoon in de lucht, hebben ze geen doorstart gemaakt?
Ja, 'doorstart' gemaakt inderdaad. Echter doen niks meer voor de oude klanten. Daewoo wil op het moment niks voor me betekenen. Stuurt me weer naar Neckermann.... Rechtsbijstand morgen maar bellen, hopelijk krijgen die iets bij Daewoo voor elkaar... ...zucht