Grrrrrrrrr....Neckermann failliet daar zit je dan.....

Discussion in 'De lounge' started by Pkat2917, Jul 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pkat2917

Pkat2917 Lid

Aug 5, 2012
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vorig jaar wasdroogcombi bij de Neckermann gekocht. Afgelopen mei is deze stuk gegaan. We zitten dus al bijna 3 maanden zonder machine!!! :( Via Neckermann tweemaal monteur langsgeweest. Echter uiteindelijk niet te repareren, moet dus nieuwe machine komen. Nieuwe via Neckermann in bestelling.
    Inmiddels Neckermann failliet en sturen me voor de twee jaar fabrieksgarantie naar de fabrikant zelf en zeggen niks voor me te kunnen doen. De importeur/klantenservice blijft echter volhouden dat ik voor de garantie bij Neckermann moet zijn en ook niks voor me kunnen doen. Daar zit je dan met een defecte machine van 700,- nog geen jaar oud, met 2 kleintjes en bergen was. Ik ga rechtsbijstand maar inschakelen...
    Ze maken zich hier erg makkelijk vanaf. Iemand tips? Bij wie moet ik nu zijn? Hoort de fabrikant dit niet op te lossen ivm fabrieksgarantie? 2 jaar fabrieksgarantie koop je anders dus ook niks voor....en de was telkens naar opa en oma sjouwen is ook niet geweldig :x

Baal gewoon moest het even kwijt...

2. dolley

dolley Bekend lid

Sep 24, 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de fabrikant. Hoop voor je dat het allemaal goed komt. Succes!

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Lijkt mij ook dat de fabrikant hier iets in moet kunnen betekenen.

4. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
  5. Pkat2917

Pkat2917 Lid

Aug 5, 2012
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, 'doorstart' gemaakt inderdaad. Echter doen niks meer voor de oude klanten.
    Daewoo wil op het moment niks voor me betekenen. Stuurt me weer naar Neckermann....
    Rechtsbijstand morgen maar bellen, hopelijk krijgen die iets bij Daewoo voor elkaar...:(

...zucht

Share This Page