hallo weet iemand hoe dat oranje kleine bolletje heet wat omhult is met beige blaadjes? ligt wel is op je bord in een restaurant. Ik had het er met iemand over maar we kwamen er niet op Alvast bedankt.
Hoe kom je aan die foto dan??? Als ik namelijk bij google "kaapse kruisbes" in typ, dan krijg je zo'n zelfde foto als die van jou! Dus dat moet hem wel zijn!!!
ja via internet maar stond helaas geen naam bij. Maar dan zal het dat wel moeten zijn ja. bedankt allemaal. Ik dacht alleen dat het anders heten maar ik zal het wel mis hebben hihi...
Ik heb het nooit durven te eten... Maar als Setteke zegt dat het lekker is, ga ik er de volgende keer voor!
heb ze hier nog in de kast staan van dr kerst! heb er net ff in gekeken maar de balletjes zijn nog mooi oranje hoelang blijven die krengen dan goed??? ze staan in een donkere opbergkast
Oh die zyn zooo lekker! Jammer dat ze niet vaak te vinden zyn, heb ze maar een paar keer by de supermarkt gezien en een keer by de makro..
Waarschijnlijk kan je ze wel bij de groenteman kopen.. Ik werk in de groenten en fruit groothandel, en daar zijn ze ook te koop.. suc6