Hallo, Mijn dochter is op 28-6 prematuur geboren 36.4 We mochten heel snel naar huis omdat ze t zo goed deed! Nu alweer even thuis en ze doet het nog steeds prima alleen spuugt echt veel. Op aanraden van cb Johannes pitmeel in elke fles gedaan ze krijgt 60 cc met 2 lepels melk en een half lepeltje pitmeel... Spugen over!! Heerlijk!!! Maar poepen?? ENORM gister wel 20 luiers vol gele brei verschoond.. Geen waterdunne poep gewoon brei maar echt veel elke keer.. En haar darmen maken een herrie.. En alsnog krampjes..dus onrust. Is het aan te raden te stoppen? Of moet ik er nog minder in doen . Moet ik het doorzetten wan zal t minder worden? Of kan ik alleen de nachtfles toevoegen??? Of is er iets anders wat ik kan gebruiken? Bedankt voor t antwoord!!!
Goedemiddag, Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes, Anne-Lotte- Nutricia voor jou