Baby 4 maanden eet nauwelijks slaapt veel

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Melanie Terband, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie Terband

Melanie Terband Nieuw lid

15 jul 2015
    1
    0
    0
    Ede
    Hallo, Ik heb een vraag over voeding van mijn dochter. Zij krijgt sinds haar twee week nadat ze geboren is Extra care HA 1 van de kruidvat tegen darmkrampen en harde of moeilijke ontlasting. Omdat de vermoeden is dat ze ook lactose intolerantie heeft net zoals ik. De afgelopen 3 weken zijn wij te vinden bij de HA. Omdat ze erg verkouden is, hoesten moet ze, slijm ophoesten en daarbij maar 40cc a 60cc melk per keer drink. Normaal drinkt ze tussen de 120cc a 150cc. Maar vaak haalt ze het in de avond wel in, maar het is te weinig. Nu is het zo dat ze helemaal flipt als ze de fles ziet, en ze wilt gewoon niet eten. Ze begint te huilen en daarna regelmatig een paniekaanval. Het CB vermoed dat ze Breath Holding Spell heeft. Maar wat kunnen wij het beste nu doen qua eten, want aan het cb en de ha hebben we nu niet veel. Die blijven maar vertellen probeer eten aanbieden. Is het een idee als wij vragen als wij een verwijzing kunnen vragen aan de ha voor de kinderarts?

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hoi Melanie,

Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevings- en bedrijfsrichtlijnen beantwoorden wij hier geen vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Als je consultatiebureau of huisarts je niet (voldoende) verder kan helpen, wil ik je zeker aanraden je te laten doorverwijzen naar de kinderarts. Hopelijk kun je op die manier snel tot een goede oplossing komen!

Veel succes!

Groetjes Leonie
    Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina