Hallo, Ik ga volgend weekend naar Disneyland Parijs en in juni 2 weken naar Turkije. Ik wil toch mn eigen melk meenemen. Kan ik aan een 1 jarige langhoudbare melk geven, ik had eerder gelezen dat iemand dat had gedaan. Zijn er meerdere dames die dit geven aan hun kind en zo ja welke merk? Emir drinkt iedere dag verse halfvolle melk van Campina. Ik hoor graag jullie meningen. Groetjes
De houdbare van Campina smaakt niet hetzelfde als de verse. Als je hem in de vakantie houdbare melk wilt laten drinken, dan zou ik nu vast proberen of hij het uberhaupt lust. En als hij het lust...waarom meenemen? Houdbare melk heb je overal.
Houdbare melk smaakt wel iets anders, maar ik vind het wel een verschil met 15 jaar geleden, toen vond ik het echt goor. Ook in het buitenland vind ik die lang houdbare niet altijd lekker smaken. Maar tussen verse melk proef ik niet veel verschil tussen melk hier of in het buitenland.
ik werk bij friesche vlag en ben dus bevooroordeeld maar kwalitatief gezien is de LL echt stukken beter en lekkerder van smaak, dit komt door de verhouding eiwet/vet die is heel goed gebalanceerd...
hoe het in parijs is weet ik niet, maar de melk die je in turkije voorgeschoteld krijgt is nagelijk "gelijkwaardig" van smaak aan die van ons (mits die koud is natuurlijk)... maar je kan proberen wat ze van die houdbare melk vindt zodat je "overal" melk hebt, in het restaurant van het hotel hadden ze het wel, maar in de binnenstad kon ik dus geen melk krijgen, die ik kreeg vond ik echt "bagger"om te drinken... gr.smoekie
Als het maar gepasteuriseerd is eigelijk maar als het zo uit een kan komt in een hotel dan vertrouw ik dat niet zo weetje..dus ik weet niet altijd of dat wel zo is.
bij dat hotel waar wij zaten (royal wings) werd de melk voornamelijk gebruikt voor "cornflakes' (uit witte pakken met rode letters) en nadat ik de melk geprobeerd had en deze lekker en goed koud was heb ik elke avond om melk gevraagd en vroeg ook elke keer een pak mee naar boven zodat de kids boven ook nog melk hadden...