ovulatietesten gebruiken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Beertje13, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ik moet vrijdag nog voor een echo.. om te kijken of alles schoon is. bloeden is bijna over. Ik krijg vrijdag nog de uitslag binnen van de waarde van mijn vit b12. hopelijk issie goed.

net heeft de vk nog gebeld en ze zei dat hcg nog een aantal weken in mijn lichaam kan blijven zitten.

nu mijn vraag:
    Heeft het zin om ovulatietesten te gaan gebruiken ivm hcg wat nog in mijn lichaam zit?

2. Beertje13

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zwangerschapstesten lijkt me een beter idee

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

mij ook :)

5. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ovulatietesten reageren ook op hcg dus eerst zeker weten dat dat eruit is (bloedtest of zwangerschapstest), dan pas kun je zeker zijn van de betrouwbaarheid van ovutesten

6. Beertje13

dus eerst wachteb totdat het hcg weg is uit mijn lichaam. en daarna ovutesten gebruiken?

7. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ik zou even een zwangerschapstest doen, als die helemaal wit blijft is het uit je lijf. Daarna kan je met ovulatietest beginnen. Ik heb het ook op die manier gedaan. Ik was anders bang dat ik vals postieve ovluatietesten zou krijgen en misschien later ook nog wel een vals positieve zwangerschapstest als ik overtijd zou zijn maar er misschien nog teveel hgc in mijn lichaam zou zitten van mijn vorige zwangerschap (is ook geëindigd in een miskraam)

Deel Deze Pagina