Dames, ik lees veel verhalen over negatieve testen en dan later toch zwanger zijn. Ik ben inmiddels 7 dagen overtijd en heb twee negatieve testen achter de rug. Voel mij verder ook niet zwanger, maar heb wel kwaaltjes als vaak plassen en veel gerommel in mijn buik (ook rugpijn). Nou zijn dit kwaaltjes die nog niet zoveel zeggen, maar toch zou ik graag willen weten of dit nog een zwangerschap kan zijn. Ik weet ook dat stress een menstruatie zou kunnen uitstellen en ik heb wel veel stress op het moment, maar dat heb ik vaker gehad. Mijn menstruatie is nooit uitgesteld daardoor. Dit is nu mijn langste cyclus. Iemand tips wat ik kan doen? Het liefst wil ik dat de menstruatie doorzet, dan weet ik waar ik aan toe ben. Of een positieve test natuurlijk.
He hallo! Heb je foto's van je testen? Wanneer heb je voor het laatst getest? Weet je toevallig wanneer je eisprong is geweest? Cyclussen zijn lang niet altijd regelmatig... Begrijp je onzekerheid!!
Hallo, Dank voor je bericht. Nee heb geen foto's van de testen. Ze waren zo akelig spierwit dat ik er niets anders van kon maken. Ik heb er nog een paar keer naar gekeken ook na het aantal minuten dat op de verpakking stond, maar er was ook geen licht streepje in de verte te zien. Mijn gevoel zegt daarom ook dat ik ook echt niet zwanger kan zijn, maar waarom mijn menstruatie dan niet komt Heb dit nog nooit meegemaakt. Ik weet ook niet wanneer mijn ovulatie is geweest. Normaal voel ik het wel, maar deze keer dus niet. Zou ik dan helemaal geen ovulatie gehad hebben? Ik heb drie maanden geleden een mk gehad en daarna twee normale cyclussen. Dit is de derde cyclus waar ik geen chocola van kan maken:x
misschien afspraak maken bij de ah?.. ik las net in een ander onderwerp dat sommige ook pas laat positief testen ik zit nu 3 dagen voor nod en heb overal last van ... maar test blijft negatief.. meestal voel ik rond deze dagen dat ik mn menstruatie krijg maar die is ver te zoeken., meid geef de hoop niet op..
Ik ben zo bang dat als het zo begint een het wel een zwangerschap is, het straks weer een mk word. Ha zegt dat ik over een paar dagen weer moet testen en nu moet afwachten. Maar het lijkt wel een eeuwigheid. Ik weet niet of het een teken is, maar mijn dochter van 4 zegt ineens uit het niets: mama heb je een baby in de buik? Ik zeg nee, maar ze blijft volhouden dat het erin zit.
Ik had bij mijn beide zwangerschappen 14 dagen na mijn nod positief getest. Ik zou nog een weekje wachten en dan weer testen.
Hoi Nazli, had jij voor die 14 dagen dan ook negatieve testen? Of zag je wel een heel licht streepje? En heb jij een bloedtest laten uitvoeren of was een urinetest genoeg?
Nou het lijkt erop dat het wachten voorbij is. Volgens mij gaat mijn menstruatie nu doorzetten, heb een heel klein beetje bloedverlies gehad. klinkt heel raar, maar het is wel een opluchting. Ik weet nu waar ik aan toe ben.
ook hier bij 1 zwangerschap pas 2 weken na nod een positieve test hcg steeg heel erg traag, want volgens bloed prikken was ik niet zwanger .. ze kijken naar de hoogte van je hcg en vanaf 25 dacht is spreken ze pas van een zwangerschap maar aangezien ik ook niet positief teste kwam ik daar nog niet aan