Ik heb, heel lief, een hele mooie ring kado gekregen van mijn vriend voor mijn eerste moederdag. Hij heeft de ring bij een goede juwelier gehaald maar nou staat er al een datum in de ring gegraveerd. Hij heeft de ring uit de vitrine uitgezocht en gekocht. Het is ook een datum die voor ons geen betekenis heeft gezien we elkaar toen nog geeneens kenden. Nou gaan we morgen sowieso even terug naar de juwelier, maar heeft iemand dit al ooit eerder gehad? Vind het zo vreemd, het is wel echt een super mooie ring met 3 steentjes. Voor ieder gezinslid een steentje, dus hoop niet dat ik straks een andere uit moet zoeken omdat ze deze niet meer hebben.
o dat is vaag! Misschien heeft de juwelier zich vergist met een ander stel? Is slordig maar kan gebeuren. Zou morgen ff navragen hoe of wat. Het is wel een gaaf cadeau!
Zal wel een foutje geweest zijn. Die datum hoort vast in een andere ring thuis Hoop voor je dat het netjes opgelost wordt.
Data kunnen ze weg polijsten.... Onze trouwringen waren verkeerd gegraveerd.... Weg gepolijst (met nieuw goudlaagje erop)en de juiste datum opnieuw.... Slordig, maar het kan gebeuren....
Wel een geruststelling om te horen dat het evt weg gepolijst kan worden. Want de ring is echt helemaal mijn smaak! De juwelier had niks gezegt over dat het evt een 2de hands vitrine was.
Gravure kan inderdaad weer weggehaald worden. Bij ons in de winkel (goudsmid/juwelier) liggen ook wel eens al gegraveerde dingen, maar dit zijn dan kinderartikelen die nooit opgehaald zijn. We hebben daar dan ook gewoon nieuwe van liggen. Dat ze jou een ring met een vreemde datum verkopen vind ik ook heel slordig! Is de maat wel precies goed? Misschien dat ze ook gewoon een nieuwe voor je kunnen bestellen? En een leuk moederdagcadeautje!!
Kunnen ze zo weghalen. Bij mijn ring stond er een foutje de gravure, toen de trouwdatum erbij werd gezet hebben ze het helemaal overnieuw gegraveerd.
Als hij m zo uit de vitrine uit heeft gezocht, dan kan ik me alleen voorstellen dat de ring ooit geruild is en er niet gezien is dat deze gegraveerd was. (wat normaal dus eigenlijk niet geruild mag worden). Maar goed, is altijd op te lossen.
De juwelier was pas om half 2 open, dus zodra de kleine wakker is ga ik er ff langs. Hou jullie op de hoogte
Nou inmiddels langsgeweest en nu aan het wachten. Ze hebben namelijk een nieuwe ring voor me besteld. Beide verkoopsters stonden raar te kijken toen ik met de ring aan kwam zetten. Ze konden beide niet zeggen hoe dit heeft kunnen gebeuren maar ik heb wel 100 excuses gehad hahaha. Dit was trouwens de ring en waarschijnlijk komt de nieuwe deze week nog binnen. En dit was de gravering