Ring deurbel

Discussie in 'De lounge' gestart door miramare, 17 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    791
    147
    43
    Wij willen deze gaan kopen maar zie zoveel voorbij komen. Ik weet het even niet meer.
    Waar moeten we op letten?

2. Lentekindje

6 mei 2015
    7
    13
    3
    NULL
    NULL
    Wij hebben net een Camara deurbel, wat ik belangrijk vind is dat ik geen abonnement heb. En dat de sd kaart niet in de Camara zit, maar in de chime.
    Wij hebben de eufy

lorreke en ClaireDeLune vinden dit leuk.
  3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Wij hebben ring, voor onze voordeur en een beveiliging camera. Gewoon een standaard bel met chime. Abonnement kosten valt reuze mee verdeeld over het jaar. Voordeel is dat het extern word opgeslagen

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben ook Eufy. Reden was dat deze zonder abonnement werkt.
    Ik vind het wel een handig ding, hoewel er wel veel vertraging in zit. De bel gaat thuis gelijk, maar paar seconden later op de telefoon. En voor je dan verbinding hebt is de pakjesbezorger allang weer verdwenen.

Maar wij hebben hem dan ook vooral als bewaking camera, omdat er meestal toch wel iemand thuis is.

5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    +1 hier! Precies hetzelfde!
    De vertraging heb ik geen last van, als ik niet thuis ben gaan de pakketjes toch maar de buren en kijk ik niet als er aan gebeld wordt als ik weet dat er een pakketje komt. Hebben het vooral voor de beveiliging ook ja.

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hebben ook de eufy! Prima bel, vind alleen het beeld niet altijd even scherp en voordat de app ook opgestart is, zijn degene die aanbellen meestal al weg of je ziet ze weglopen!

7. Gloveforever

Gloveforever Actief lid

21 nov 2022
    182
    218
    43
    Vrouw
    Wij hebben twee Eufy buiten lampen met camera en een deurbel van Eufy zonder camera. Het werkt allemaal vlekkeloos. We gebruiken de camera’s voor beveiliging. Ik krijg een melding op mijn telefoon en dan weet ik dat iemand ons terrein oprijdt.
    Er zijn veel Eufy aanbiedingen voor Black Friday trouwens.

8. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Wij hebben een Ring. Erg tevreden over. Vooral fijn als we op vakantie of weg zijn, zo zien we toch wat er gebeurt.
    Heb wel de bewegingsmeldingen uitgezet.

9. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    #9 ClaireDeLune, 18 nov 2023
    Laatst bewerkt: 18 nov 2023
    Hier ook een Eufy. Toevallig voor Black Friday een nieuwe gekocht voor ons nieuwe huis incl 4 camera’s.
    Belangrijkste voor mij is dat alles lokaal wordt opgeslagen en je geen abonnement nodig hebt. En kwalitatief is het gewoon goed.
    Met de nieuwste bel kan je vooraf gesproken berichten instellen, dus als je de pakketjes man/vrouw ziet kan je op dat gericht drukken. Maar meestal weet ‘ie al waar het heen moet :|:roflmao:

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Heel saai, maar ook wij hebben de eufy. Geen abonnementskosten en ook geen vertraging trouwens. Ook in het donker super goed beeld.
    Hebben daarbij ook 2 camera's van eufy die werken op zonne-energie.
    Over alles van eufy (zelfs de robotstofzuiger) zijn wij tot nu toe erg tevreden.

11. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik had een ring die ging snel stuk. Nu een eufy.

Ik vond de Ring wel sneller verbinden als er werd aangebeld.

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Wij hebben een videodeurbel en meerdere beveiligingscamera’s van Reolink, heel tevreden over!

13. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.562
    3.895
    113
    Vrouw
    Wij hebben een ring met een abonnement, maar dat is echt helemaal niet zo duur voor een jaar, volgens mij was dat 40 euro voor een jaar ofzo.
    Werkt prima. Wij hebben eentje die op de elektriciteit aangesloten is, dus niet met batterij.
    Vind het leuk om onze kat eens zien te passeren als we op vakantie zijn en heb van plaatselijke bewoners ook al wat roddels opgevangen als ze rond kwamen voor een of andere kaartenverkoop en ze voor de deur stonden te wachten :roflmao:

En het geeft me ook een veiliger gevoel ivm onze corrupte aannemer, dat ie op camera staat als hij hier ineens staat.

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Wij hebben een Google nest deurbel en een losse camera. Allebei oplaadbaar (omdat de deurbel eruit klapt als we de auto’s opladen maar scheelt ook met de camara’s installeren!)
    We gebruiken het vooral als beveiliging. Doet wat het moet doen.. soms wat vertraging maar dat ligt denk aan onze internetverbinding.

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Haha ja dat ken ik. Toen oms huis te koop stond ging de makelaar met de kopers voor de deur praten. Dus hoorde alles:roflmao:

artie vindt dit leuk.
  16. Bloemetjesgordijntje

31 okt 2023
    44
    22
    8
    Vrouw
    Hier alles van eufy! Ideaal. Wilden geen abonnement bij de deurbel.

17. Sunflowerr

Sunflowerr Bekend lid

19 aug 2021
    615
    517
    93
    Vrouw
    Wij hebben ook alles van Eufy. Erg tevreden over! De ring stond ons al gelijk tegen vanwege de maandelijkse kosten.

18. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Wij hebben een Ring, met batterij. Ik ben super tevreden over de bel, beeld is goed scherp, maakt snel verbinding, je hoort hem ook gelijk. Maar de batterij is wel snel leeg, moeten hem as we speak weer opladen.

Maar goed, dat doen we dan meestal s nachts, de volgende ochtend er weer in en weer good to go. Bij ons was de bedrading niet meer in orde en daarom voor een bel op batterij gekozen, maar ik zou nu voor een bedrade bel kiezen.

19. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Voor degenen die ring hebben, welke versie hebben jullie?
    Wij willen een ring,omdat je die zonder boren kan plaatsen(houder met een plaklaag). Wou graag ring 4,maar op de site is deze steeds uitverkocht en via externe verkopers toch wat duurder, en ben wel benieuwd of er mensen zijn die een eerdere versie hebben en ervaringen.

20. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Hier de ring 3 met batterij, hier 2 van als de ene leeg is de andere erin.

Ennn nu met de feestdagen….. je kan automatische antwoorden instellen en die zijn er nu dus van de grinch.

gewoon grappig

Deel Deze Pagina