Een vraag! Ik ben sinds zondag mijn gouden ring kwijt. Een dierbare die ik van mijn moeder heb gehad Nu is mijn vermoeden dat ons zoontje (2j) hem van het nachtkastje heeft gepakt er mee op stap is gegaan in huis. Hoe groot zal de kans zijn dat hij hem heeft ingeslikt? Hij is de hele week op de opvang geweest dus geen zicht gehad op zijn poepluiers. Het is normaal geen kind dat dingen in zijn mond stopt of vreemde dingen inslikt.
Ik vind het heel jammer voor nou dat je die ring kwijt bent. Maar dat is nu toch echt een vraag die niemand kan beantwoorden.
Jammer van je ring. Zolang je zoon goed blijft eten, drinken, poepen en plassen, denk ik dat er niks zit wat iets blokkeert.
Als hij die ring had uitgepoept hadden ze dat echt wel gezien op de opvang lijkt me. Dat valt nogal op. Waarschijnlijk duikt hij wel weer een keer op ergens in huis.
Mijn dochter heeft een keer haar eigen ring (3.5jr) ingeslikt. 3 of 4 dagen later kwam die er weer uit.. Dus het zal niet langer zijn dan een week dat hij hem uitroept. Al is de kans klein dat hij met zijn 2 jaartjes een "grote mensen ring" doorslikt. Ik zou nog eens goed zoeken.. En waarschijnlijk komt hij straks ergens onder vandaan.. Ik hoop het voor je!
Lijkt me niet heel waarschijnlijk. Hij heeft hem vast ergens onder of achter verstopt Tip: kijk eens in bloempotten waar ruimte zit tussen binnen-en buitenpot!
Het hangt helemaal van je kind af, is het een kind dat alles in zn mond stopt? Dan is die kans aanzienlijk groter. Mijn kinderen stoppen beide vanaf ruim 1 jaar eigenlijk geen spullen meer in hun mond. Dat betekent niet dat we nooit iets kwijt raken... Deze zomer heeft de jongste het voor elkaar gekregen om de dop van de droogmolen kwijt te maken. Hij heeft hem uit het gras gehaald en ergens verstopt. Ik heb werkelijk alles afgezocht ,en nog een tijd gedacht "die kom ik vanzelf wel tegen". Het is een relatief grote dop en knalrood, maar nee hoor, ook na een maand was de dop nog niet terecht. Ik heb daarom maar een nieuwe gekocht. Nu is dat met zo'n dop niet echt een punt, maar ik snap dat het met deze ring érg vervelend is. Het is wel lastig zoeken, omdat een ring heel klein is. De oudste, 3 jaar, kan ik heel vroeg vragen waar hij iets neergelegd heeft. Dan loopt hij er zo naar toe. Zou je dat nog kunnen proberen?