hoi meiden vanmiddag heb ik de ring opgehaald hij is niet echt heel duidelijk op de foto vind het moeilijk om hem zo zelf mooi op de foto te krijgen met een trillende arm onder de midden steen zit as en de kleine steentje niks... ben er super blij mee ps via tinypic lukt linken niet meer van de foto dus hij staat nu in mijn album
Vind hem super mooi ! Nu draag je hem altijd bij je ( niet alleen in je hart, maar nu ook tastbaar) Vind het een erg mooi gebaar. liefs kaatje
Ik vind hem super mooi meid... ik weet zeker dat je hem met een goed gevoel zal kunnen dragen... Groetjes, Josien
wow caruli, ik vind hem ook echt.. wow! supermooi, echt prachtig! maar dat heb je ook verdiend want je bent een supermama en tygo was een prachtig manneke.
thanks meiden tis toch een beetje onwennig nog het idee hij in de ring je ziet de as ook een klein beetje zitten als je door de steen kijkt.... aan de ene kant wel mooi dan weet ik zeker dat er wat in zit zo op het oog zie je het niet hoor dan moet ik echt zeggen van "kijk" die grijze ondergrond is as... ik ben blij
Wow wat een mooie ring. Ik heb hier al verschillende dagen gekeken of je ring al klaar was. Ik zag het net op de vlindersite van Tygo. Ik zou het ook prettig vinden als ik het as zou zien zitten in de ring. Dan weet je zeker dat het erin zit.
Caruli meis,wat fijn dat je je ring hebt,hij is echt SUPERMOOI! Wat fijn om je mannetje heel dicht bij je te hebben he? Veel liefs D.. -x-
thanks meiden ik ben echt superblij, en het voelt idd heel goed om tygo* dicht bij me te hebben pff kon het maar de pijn van het gemis verzachten....
@Caruli,ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen morgen,ik hoop dat jullie er samen met die gyn uitkomen,en je weet het he! Liefs D.. -x-