Babydump

Discussion in 'De babyuitzet' started by Roosje83, Nov 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij willen binnenkort onze gehele babyuitzet gaan bestellen.
    Kinderkamer, wandelwagen, maxi cosu, familyfix, matras, beddengoed, badartikelen enz.
    Nu horen wij veel positieve verhalen over de babydump. Maar wij vroegen ons af, krijg je nog extra korting als je alles daar besteld, of hebben ze zoiets van wij hebben al heel veel aanbiedingen, wat natuurlijk ook zo is. Maar alle extra korting is natuurlijk mooi meegenomen. Kunnen we weer babykleertjes voor kopen....:D

2. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik zou vantevoren goed zoeken naar aanbiedingen elders en die zwart op wit meenemen naar de babydump. Gaan hun altijd onder zitten.

Wij hebben er ook nagenoeg alles vandaan en ben tevrede over hun service. Bij de prenatal kom ik nooit meer. Daar voel ik me altijd erg onserieus genomen.

3. famke80

famke80 Bekend lid

Aug 2, 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Je krijgt er vaak veel bij bij de babydump, dus dat en eindejaarsaanbiedingen zou ik goed in de gaten houden.

Babydump heeft goede service, heb ik zelf mogen ervaren. Ik had een autostoeltje daar besteld (via hun website), duurde een weekje voordat ik deze af kon halen. Vervolgens opgehaald en maakte ik de hendel zelf thuis stuk. Vervolgens naar de winkel teruggegaan en uitgelegd. Kan ik deze kosteloos omruilen voor een nieuwe! Echt super service! Zelf dacht ik aan opsturen en deels bijbetalen. Was dus echt verrast.

Het filiaal bij mij in de buurt heeft dus niet alles op voorraad, daarom vind ik het wel ideaal dat je via de site kan shoppen en in het filiaal af kan halen.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Bij babypark in ieder geval wel :) wij hebben echt niets bij Babydump gekocht dus daar kan ik je niet mee helpen

5. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

bij babydump kan je niet onderhandelen. ze hebben de laagste prijsgarantie. wel als je ergens anders iets goedkoper ziet dan gaan babydump onder die prijs. maar ik ben persoonlijk mar weinig tegengekomen wat bij babydump duurder was. eigenlijk niks..
    babydump heeft ook van veel een eigen assortiment.
    sommige kinderwagens van mutsy worden alleen voor babydump gemaakt. zoals de transit. die kan je nergens anders kopen.

wel vind ik dat als er staat aanbieding en bijv kom snel want geldig tot 21-11-2012 dat dat onzin is want dat zeiden ze tegen mij over de kinderwagen ook. en die is nu al een jaar in de aanbieding zogegzet;) dus daar zou ik niet intrappen.wel verschilt het wat je er gratis bijkrijgt af en toe.

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    en alles wat je bij babdump besteld wat niet in de aanbieding is en het komt tijdens je zwangerschap in de aanbieding krijg je alsnog de korting gewoon even bellen en dan veranderen ze het zonder problemen en wordt het in mindering gebracht op je rekening..

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier hele goede ervaringen.

Wij hebben ook bijna alles bij baby-dump besteld/gekocht en leuke kortingen gekregen.
    Ze hebben laagste prijs-garantie, zie je nu of op een ander moment tijdens je zwangerschap hetzelfde product voor een lagere prijs onder dezelfde verkoop- en leveringsvoorwaarden en kortingen (hoe ook genaamd), dan gaan zij onder die prijs zitten. Heb je het dus al gekocht dan krijg je het op je rekening gestort of wordt het van de openstaande factuur afgetrokken.

Zo hebben wij dus al heel vaak een leuk bedragje terug gekregen van hen.
    Wij hebben de wagen daar gekocht terwijl er op dat moment een hele leuke actie was elders en die had ik uitgeprint en meegenomen en heb dus voor 134,- aan extra's boven op de maxi-cosi en tas gekregen.
    De box was later elders goedkoper en dat bedrag kreeg ik terug, en later bleek hij nog eens goedkoper te zijn geworden en kreeg je er een mobiel bij en dat werd ook meteen geregeld.
    Zo ook korting op de kinderstoel gehad en een flink bedrag op de wieg die ik al had besteld.

Hier dus hele goede ervaringen, je moet soms alleen zelf even aanbiedingen en kortingscodes van andere winkels in de gaten houden. Op hun site kun je nalezen hoe de laagste-prijs-garantie werkt bij hen.

We hebben dusdanig veel kortingen/extra's en uitzoekkorting gekregen dat we niet ook nog eens korting op het totaalbedrag gehad.

8. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Wij hebben ook alles bij de babydump gekocht. Wij zijn naar het filiaal in Almere geweest en hebben daar specifiek om de bedrijfsleider gevraagd. Van te voren wisten wij precies welk acties ze hadden en hebben flink met hem kunnen onderhandelen. We hebben zelfs een deel linnengoed er gratis bijgekregen en omdat wij niet de hele babykamer kochten, dus eigenlijk geen recht hadden op de box, kregen wij toch het geld wat de box kostte ipv de box zelf omdat we die al hadden.

9. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je krijgt geen extra korting bij de babydump. Ze hebben wel altijd de actie dat je een autostoeltje bij een kinderwagen krijgt en een box bij het bestellen van een complete kinderkamer. Je krijgt ook vaak een luiertas cadeau bij de kinderwagen. Dusss... tel uit je winst.

10. Lau83

Lau83 Actief lid

Jan 28, 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    En als je de kado artikelen niet mooi vind en deze eigenlijk van een ander merk wil hebben krijg je de waarde van het kadoartikel als korting op hetzelfde produkt van dat andere merk. Dus van te voren goed kijken welke luiertas/autostoeltje/box ed je hebben wilt en met slim combineren heb je al snel een hoop korting binnen!!

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij sommige kleine dingen is dat wel echt zo, voornamelijk folder aanbiedingen (korting op bijv aerosleep of 2 voor ... acties, 25% op wiegen), echter komen ze als je een beetje oplet soms nog wel een keer voorbij.
    Prijzen van kamers en wagens veranderen meestal niet.
    Andere acties in de gaten houden loont wel de moeite mbt wagens. Kreeg bij mijn Joolz met verzorgingstas nog een autostoel (uitzoeken tot waarde van 149,-), xl- boodschappentas, maxi-cosi-adapters en een voetenzak twv 99,-, tot op heden is die actie niet nog een keer voorbij gekomen want ik hou het in de gaten voor mijn zusje die eind april is uitgerekend.

12. Koon

Koon Niet meer actief

Hier ook heel positief over de babydump.
    De luiertas die bij de kinderwagen zat vond ik niet mooi, mocht ik gewoon een andere uitzoeken en het bedrag wat er boven zat alleen meer betalen. Zo ook met de gratis box.
    De bestelde spullen zouden na 12 weken binnen zijn. Na 3 weken kregen we al een telefoontje dat ze er waren.

De babyfoon die we daar gekocht hebben deed het ineens niet meer, van de week mee terug gegaan en ik kreeg zonder probleem een compleet nieuwe set mee.

Ik ga er graag naar toe, vind de service prima en de medewerkers vriendelijk.

Prenatal vind ik ook een fijne winkel (bij ons wel gezellig en professioneel personeel!), maar daar kom ik alleen voor kleertjes en niet voor grote aankopen. Dan ga ik liever naar de babydump.

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wij zijn heel erg tevreden over babydump. Inderdaad ook vanwege de laagste prijsgarantie, want daarmee hebben we al flink kunnen besparen. Je moet echt even de aanbiedingen in de gaten houden op andere sites. Dat loont de moeite!

De service bij babydump is goed. Aardige mensen en ze konden ons goed informeren. Online heb ik hoeslakens besteld bij hen. Was binnen een dag in huis! Hartstikke fijn.

Over de Prenatal ben ik dan weer helemaal niet te spreken! Het is duur en bij een online bestelling waren ze gewoon de helft vergeten!! Gebeld met de klantenservice, waar het gesprek na twee keer 9:00 minuten in de wachtrij á 0,20 ct per minuut werd beëindigd. Handig hoor, om dat zo voor elkaar te hebben als je doelgroep zwangere vrouwen met hun hormonen zijn...

In de winkel vind ik ze ook erg vervelend. Twee seconden binnen en je hebt direct een verkoopster in je nek hangen.

Share This Page