Baby Planet outlet Groningen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saga, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Tussen de Prenatal en Babydump is nu een outlet gekomen van Baby Planet, is in totaal maar 6 dagen open.

Afgelopen donderdag vrijdag zaterdag en aankomende weer.

Ben er dus geweest en wat een zooi! Stonden Mc Donalds zakken, alles leek er zo neergesmeten, de prijzen waren ook niet extreem outlet terwijl ze zeggen tot wel 80% korting. Nou zelfs producten waren bij de Babydump nog steeds goedkoper.

Zag wel leuke boxkleden maar die waren alleen in het roze, daar hebben we niet zoveel aan. Was er trouwens de eerste dag (vrijdag)

Na de outlet dagen zal BabyPlanet zich daar vestigen volgens de babydump.

Wou wel ff met jullie delen dat er een outlet nu zit, maar voor mij niet waard om nog een keer terug te gaan :D

2. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik heb ook een kijkje genomen. Inderdaad is niet alles zo goedkoop wat ze zeggen. Er stond bv een autostoel voor 149 deze kun je via internet voor 139 bestellen. Het is erg letten op de prijzen dus. En het is er inderdaad niet allemaal netjes neergezet.

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Dat niet netjes neerzetten is een marketing truc, hierdoor denk je dat het goedkooop is en je een koopje hebt wat dus niet zo hoeft te zijn.

4. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Babyplanet zat toch al aan het Hoendiep? Volgens mij al een aantal jaren.

Ik zie het al, de babyplanet aan het Hoendiep is gewoon geopend. De "outlet" is er als extra. Hoe ik het uit de tekst haal gaat het pand niet verhuizen?

Nieuwtjes - BabyPlanet OUTLET in Groningen

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zal alle over gebleven resten van breda en oud-gastel hier wel zijn die ze daar dumpen :p Hier zijn ze failliet.
    Sluiten 1 deze dagen definitief.

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Jade, bij de babydump zeiden ze dat. Geen idee of het waar is.
    Dit was om al hun oude spul kwijt te raken en daarna verhuizen naar dat pand.

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Babyplanet komt idd tussen prenatal en baby dump in.
    En die outlet is echt een rotzooi van weet ik het hahaha
    Ach ja..

Deel Deze Pagina