Het ledikantje voor ons meisje is een familiestuk en hebben we dus al. Op de een of andere manier is echter de lattenbodem die erbij hoorde spoorloos verdwenen. Waar zouden we deze los kunnen kopen? Ik weet bijvoorbeeld dat ze bij Leenbakker lattenbodems verkopen, maar ook in deze kleine maatjes? Bij babywinkels zie ik alleen complete bedjes met lattenbodems, geen losse.
hier tzelfde probleem gehad. T was een oud ledikantje zonder lattenbodem. Nergens te vinden, wel af en toe op marktplaats maar helaas. Dus er zelf 1 gemaakt, het zijn toch meestal geen verende. Dus een stevige rechthoek gemaakt met latjes erop. Ons bedje was niet verstelbaar dus geen probleem met gaten maken voor t verstellen anders moet je daar even rekening mee houden
Ja mijn oom zei ook al dat we het beter zelf konden maken.... Ik hoorde wel van iemand anders dat er bij Ikea wel losse lattenbodems te koop zijn, iemand ervaring mee?
Bij ikea zag ik er 1 op de website staan, maar das volgens mij voor een groter bed. Vond via google het volgende: Dekbed - kussen - matras | Het grootste aanbod en de scherpste prijzen! Wellicht ff verder googlen of misschien marktplaats?
ikea heeft ze wel voor een meegroeibed, maar volgens mij niet voor een lidikantje. Jeetje 60 euro, kun je het beter zelf maken! Zo luxe heb je ook helemaal niet nodig.
Als ik de op de website van Ikea kijk zie ik ze ook alleen vanaf 1.20 en dat is natuurlijk te groot. Dit weekend eerst maar eens het bedje in elkaar zetten en kijken wat de afmetingen precies zijn en dan is zelf maken denk ik toch het handigste