Gisteren heb ik van mijn man een ring gekregen. Omdat ik nooit een trouwring had genomen, wilde ik nu een speciale tijdloze ring. Ik mocht hem zelf uitkiezen en ik twijfelde enorm tussen 2 ringen. Helaas konden we ze niet in het echt zien omdat ze persoonlijk op maat worden gemaakt. Nu begint echter toch weer de twijfel toe te slaan of ik de juiste ring heb gekozen. Ik wil niet achteraf spijt krijgen.. Welke ring vinden jullie mooier? Deze ring heb ik besteld
Ik vind de eerste mooier. De tweede ring vind ik een normalere ring die ik ook zomaar zou kunnen kopen.
Maar als je nu al twijfelt, zou je het dan wel doen. Ook a; vindt heel zp de eerste mooier? Het moet toch een uiterst speciale ring zijn waar je iedere keer bij wegzwijmelt? Of ben ik te romantisch daarin?
Ik vind ze beide bijna even mooi!! Diegene die ik besteld heb vind ik net wat mooier maar ik twijfel omdat het niet overal bij past. De tweede ring vind ik ook echt prachtig en past overal bij. Daarom ben ik benieuwd waar anderen voor zouden kiezen.
Ik vind ze beiden mooi, maar ik persoonlijk denk dat ik ring 2 gekozen zou hebben, is wat tijdlozer voor mijn gevoel. maar beiden zijn erg mooi en zullen niet misstaan.
Ik heb jouw eerste ring maar dan met witgoud en wat simpeler rond (zonder de twee strengen, wat strakker) als verlovingsring gekregen, ben er nog steeds erg blij mee! Ik stem dus voor ring 1.
Ik vind ze beide mooi, maar zou zelf voor ring 2 zijn gegaan. Zeker als je hem dagelijks/overal bij wilt dragen.