Ik vind de eerste ring veel mooier dan de tweede! Dit is een uniek design en de tweede vind ik persoonlijk 13 in een dozijn. Goede keuze!
Zonder twijfel ring 1. Juist omdat ie bijzonder is. Echt zo'n ring die generatie op generatie meegaat.
Zéker nummer 1. Heel klassiek en tijdloos en een aparte ring. Nr 2 vind ik ook wel aardig hoor, maar dit type zie je gewoon veel vaker.
Beide ringen zijn erg mooi. Blauw is echt mijn kleur, de tweede ring is wat gewoner. Ik zou voor de eerste gaan, een mooie ring met mooie blauwe steen.
De eerste ring ziet er meer uit als een trouwring. Vind hem sowieso veel mooier dan de tweede. Goede keus dus als je het mij vraagt
ik zie alleen dat in de ring 18 kt staat. Ben je je ervan bewust dat dat veel zachter goud is dan 14 kt, en dus echt sneller verbuigt en vermoedelijk over 30 jaar niet meer mooi is? Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar omdat je hem wilt doorgeven aan je oudste dochter?
1 vind ik veeeel mooier dan 2. Die 2e draagt de halve wereld..althans zoiets. Je hebt een goede keuze gemaakt. Hij is prachtig!
Zeker de eerste, prachtig! Mooi tijdloos design dat in het oog springt maar niet over the top is Op 2 raak je snel uitgekeken, simpel en elegant, maar ook een beetje saai
100% nummer 1: tijdloos simpel maar elegant Nummer 2: vind ik een discobal, niet mooi, te opzichtig, gebeurd te veel, zo een replica te kopen bij primark, lucardi oid.
de eerste vind ik meer tijdloos en klassiek en vind ik daarom ook beter bij de gelegenheid passen en bijzonderder. de tweede is meer van deze tijd zeg maar en net als iemand al zei die vind je ook in de nep rekken bij de goedkope winkels.. vind dat ook meer een ringetje om voor de leukte te hebben
Ring 1 vind ik erg mooi, tijdloos en klassiek. Prachtig! De 2e zou je ook zo bij een lucardi/primark tegen kunnen komen, in goedkopere vorm... Dus ik zou zeker bij je keuze blijven! Ikzelf heb een trouwring met blauw, en ook die past niet overal bij. Maar wel ontzettend bij mij. En dat is het belangrijkste.