Mijn dochter van 3.8 jaar heeft net haar ringetje ingeslikt. Ze was helemaal overstuur. Ik heb haar ontbijtkoek gegeven en ga haar extra in de gaten houden de komende tijd, of ze er last van krijgt.. Maar meestal komt iets wat er gemakkelijk in gaat er ook wel weer uit toch??
Schijn ik vroeger ook gedaan te hebben. Kwam er inderdaad vanzelf via de onderkant weer uit. Mijn moeder heeft t ringetje toen ook opgezocht, schoongemaakt en weer om m'n vinger gedaan.
Ik heb vroeger eens een kwartje doorgeslikt, ook weer uitgepoept. Mijn oma had het bewaard haha. Heb hem nog . Maar is indd even uitkijken of ze het uitpoept. Is het een met scherp figuurtje oid, wel even opletten kan beschadigen
In het ziekenhuis hier zeiden ze dat wat er in ging, er ook weer uit kon. Alleen als het een batterijtje is moet je wel naar de dokter/het ziekenhuis! (Wij zaten bij het ziekenhuis, omdat het (hier was het een muntje) bleef steken in de keel en ze dus zowat stikte... Toen het na een uur of twee uiteindelijk toch zakte en in haar maag terecht kwam, mochten we gewoon naar huis. Moesten wel opletten of het er weer uitkwam.)
Even terzijde, maar 3.8 jaar?! Drieenhalf dus. Of bijna 4. Ik vind het zelfs al overdreven om boven het jaar nog de specifieke maanden erbij te noemen, laat staan boven de drie...
Dan doe je het zelf niet, toch? Ik doe het ook niet, maar zal mij een zorg zijn dat een ander het wel doet. Is hier ook helemaal niet belangrijk... Open een topic op de lounge of weet ik het waar erover als je het graag kwijt wilt.
Was me niet eens opgevallen. Als de discussie nu ging over op welke leeftijd het veilig is een kind een ring te geven 😜
met je verkeerde been uit bed gestapt?? Het gaat hier om een ringetje toch.. Ik zeg ook dat mijn zoontje 16 maanden is ipv 1 jaar Maar goed TS ik denk dat het ringetje er idd gewoon uit komt! Ik heb het zelf vroeger ook een keer gehad toen ik klein was.
Hij is weer terecht! Geen fijn klusje, maar ben blij dat hij er weer uit is.. We hebben hier thuis een klein feestje, want vandaag is de dag dat onze Vlinder-Ring (voor de tweede keer) geboren is...