Te koop aangeboden! X-adventure Inmotion 4 combi kinderwagen Marktplaats.nl > X-adventure Inmotion 4 combi kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Buggy (Maxi Taxi), naar wens met of zonder maxi-cosi cabriofix Marktplaats.nl > Fijne buggy inclusief (adapters voor) maxi-cosi! - Kinderen en Baby's - Buggy's Wipstoeltje voor een klein prijsje Marktplaats.nl > Vrolijk gekleurd wipstoeltje te koop - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes Sorry voor dit bericht met alleen maar linkjes, maar ik zit op mijn werk en kan geen foto's plaatsen vanaf hier. Elk redelijk bod is bespreekbaar Ik woon in Lage Zwaluwe, maar desgewenst kunnen de spullen ook opgehaald worden in Zwijndrecht of Barendrecht (e.e.a. in overleg).
Vergeet ik nog de richtprijzen erbij te zetten... - combi kinderwagen: EUR 70,00 - Maxi Taxi Tico inclusief maxi-cosi cabriofix: EUR 30,00 - Maxi Taxi Tico exclusief maxi-cosi cabriofix: EUR 10,00 - Wipstoeltje: EUR 5,00 Overigens heb ik ook nog een Maxi-Cosi voetenzak liggen die voor een klein prijsje (EUR 5,00) weg mag. Foto volgt vanavond. Ik zal vanavond foto's plaatsen (op MP staan er wel foto's bij). Nogmaals: elk redelijk bod is bespreekbaar
Zoals beloofd: de foto's Combi kinderwagen X-adventure Inmotion 4 Richtprijs: EUR 70,00 View attachment 151651
Buggy Maxi Taxi inclusief maxi-cosi cabriofix Richtprijs buggy: EUR 10,00 Richtprijs maxi-cosi: EUR 25,00 (foto volgt in volgend bericht) Richtprijs voor het complete setje: EUR 30,00 View attachment 151656
Maxi-cosi cabriofix met zonneklep, kleur donkerblauw, in goede staat EUR 25,00 View attachment 151658
Voetenzak van maxi-cosi, ouder model, vandaar het kleine prijsje Mag weg voor EUR 5,00 View attachment 151659
De Maxi-Taxi, maxi-cosi en voetenzak zijn inmiddels gereserveerd! De kinderwagen mag eventueel ook wel voor minder weg, ik wil er graag vanaf
Ook het wipstoeltje is gereserveerd. Blijft over de kinderwagen... Wie biedt (voor EUR 50,- mag ie wat mij betreft weg)
Kinderwagen is verkocht! Alleen de voetenzak is er nog. Mocht iemand die nog willen overnemen, stuur me een pb'tje Dit topic kan gesloten worden!