Na jarenlang twijfelen ben ik erover uit. Ik ga een tatoeage zetten . Als ik het doe dan wil ik het ook goed doen. Bij voorkeur zoek een goede tattoo artist in de provincies groningen, Friesland, drenthe of Overijssel. Als iemand een goede ergens anders weet, wil ik er ook best voor reizen. Lange wachttijd of wat hogere prijzen vind ik niet erg, mits het maar echt goed is. Ik zal zo even een plaatje toevoegen met welke stijl ik wil.
Ik hou niet van dikke zwarte lijnen. Ik ben op zoek naar iemand die mooie fijne dunne lijntjes kan zetten en met alleen zwart mooie effecten kan maken.
Wat een mooie tatoeage wil je laten zetten!! Ik heb er inmiddels 3 Zoek eens op tattoo Danny lubeck in Hoogeveen (drenthe) succes met het maken van je keuze!
Dank je voor de tip. Heb jij je tattoos in Hoogeveen laten zetten? Ik ga eens even googlen naar tattoos van hem. De tattoo is ter nagedachtenis aan iemand die voor mij heel speciaal was. Zij heeft mij als kind de liefde voor de natuur en vooral voor (wilde) bloemen meegegeven. Dat maakt het voor mij extra bijzonder.
SnakeBite in Almelo. Heb daar mijn 3 tatoeages laten zetten en ben erg tevreden. Binnenkort ga ik er weer naartoe om alvast het ontwerp voor nummer 4 uit te zoeken.
Ik zou naar portfolios kijken en dan naar ontwerpen met fijne lijntjes en inzoomen of het strak gezet is. Ervaringen vind ik te persoonlijk, wat veel mensen in mijn omgeving geweldig vinden vind ik weer bagger
Ik ben inderdaad nu ook naar de portfolio's aan het kijken naar aanleiding van alle tips hier. Ik vind het wel lastig om door de ontwerpen heen te kijken. Ik vind heel veel niet mooi, maar het gaat uiteindelijk om hoe het gezet is. Hoe beoordeel je dit? Zijn er punten waar je specifiek op moet letten? Low voltage spreekt mij tot nu toe het meeste aan. Snakebite moet ik nog even bekijken.
Low Voltage ( Joy )! En anders Rinto. Josephine zat bij Joy, en heeft nu dacht ik een shop in Groningen. Ze zi ook op ZP. Weet niet of ze nog actief is. Joy is echt ontzettend goed met kleine, fijne lijntjes. Wel een wachtlijst.
finelinetattoo.nl | Martina Tattoos Ik wil hier mijn tattoo gaan zetten. Vind vooral henri zijn werk erg mooi. Zit wel een erg lange wachtlijst aan heb ik begrepen maar ze zijn wel super goed. In zwolle heb je nog tattoo point die zet volgens mij ook erg mooie tattoos.
Naast low voltage vind ik de tattoos van Henri ook erg mooi. Joy en Henri zijn beiden in de running . Ik ga jospehine in groningen nog even opzoeken.
Op haar Facebook heeft ze genoeg foto's staan hoor. Ze is erg van het fijne, en bloemetjes en dingetjes.
Voor fijne lijntjes moet je écht naar Lady Luck in Weert! Ver weg, maar zó de moeite. Ik ben met mijn ontwerp bij een heleboel shops geweest en overal zeiden ze dat het 'onmogelijk' was. Ik moest minstens 25 a 30 centimeter voor dit ontwerp rekenen (terwijl ik een centimeter of 10 in gedachte had), anders zou het nooit mooi worden of 'dicht lopen'. Bij Mayke van Lady Luck was het geen enkel probleem. Nu, jaren later, is het nog steeds mooi en alle openingen zijn nog gewoon open
Grote aanrader! Strak mooi en weet wat je wil, hier al 6 tattoos laten zetten https://m.facebook.com/pages/Blueberry-Hill-Tattoo/178549129022592
Leuk idee ^.^ als je nog even een jaartje ofzo geduld hebt zou ik mezelf aanprijzen ik leer op het moment om tattoeerder te worden. Als je er wat meer haast bij hebt is low voltage ink echt een hele goeie, en ik kan ook altijd Knoutskey in assen aanraden. Zijn goeie kennissen van mij en ze leveren puik werk af voor een eerlijke prijs!