Goede tattooshop gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Rabarber, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Na jarenlang twijfelen ben ik erover uit. Ik ga een tatoeage zetten :D. Als ik het doe dan wil ik het ook goed doen. Bij voorkeur zoek een goede tattoo artist in de provincies groningen, Friesland, drenthe of Overijssel. Als iemand een goede ergens anders weet, wil ik er ook best voor reizen. Lange wachttijd of wat hogere prijzen vind ik niet erg, mits het maar echt goed is. Ik zal zo even een plaatje toevoegen met welke stijl ik wil.

2. Rabarber

3. Rabarber

Ik hou niet van dikke zwarte lijnen. Ik ben op zoek naar iemand die mooie fijne dunne lijntjes kan zetten en met alleen zwart mooie effecten kan maken.

4. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Wat een mooie tatoeage wil je laten zetten!! Ik heb er inmiddels 3 :D
    Zoek eens op tattoo Danny lubeck in Hoogeveen (drenthe) succes met het maken van je keuze!

5. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Tattooshop twente in Wierden!
    Echt een aanrader!

6. Rabarber

Dank je voor de tip. Heb jij je tattoos in Hoogeveen laten zetten? Ik ga eens even googlen naar tattoos van hem.

De tattoo is ter nagedachtenis aan iemand die voor mij heel speciaal was. Zij heeft mij als kind de liefde voor de natuur en vooral voor (wilde) bloemen meegegeven. Dat maakt het voor mij extra bijzonder.

7. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    SnakeBite in Almelo. Heb daar mijn 3 tatoeages laten zetten en ben erg tevreden. Binnenkort ga ik er weer naartoe om alvast het ontwerp voor nummer 4 uit te zoeken.

8. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Low voltage in Friesland! Die meiden staan bekend om delicate lijntjes wat erg vrouwelijk is.

9. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Ik zou naar portfolios kijken en dan naar ontwerpen met fijne lijntjes en inzoomen of het strak gezet is. Ervaringen vind ik te persoonlijk, wat veel mensen in mijn omgeving geweldig vinden vind ik weer bagger

10. Rabarber

Ik ben inderdaad nu ook naar de portfolio's aan het kijken naar aanleiding van alle tips hier. Ik vind het wel lastig om door de ontwerpen heen te kijken. Ik vind heel veel niet mooi, maar het gaat uiteindelijk om hoe het gezet is. Hoe beoordeel je dit? Zijn er punten waar je specifiek op moet letten?

Low voltage spreekt mij tot nu toe het meeste aan. Snakebite moet ik nog even bekijken.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Low Voltage ( Joy )! En anders Rinto.
    Josephine zat bij Joy, en heeft nu dacht ik een shop in Groningen. Ze zi ook op ZP. Weet niet of ze nog actief is.

Joy is echt ontzettend goed met kleine, fijne lijntjes.
    Wel een wachtlijst.

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    finelinetattoo.nl | Martina Tattoos

Ik wil hier mijn tattoo gaan zetten. Vind vooral henri zijn werk erg mooi. Zit wel een erg lange wachtlijst aan heb ik begrepen maar ze zijn wel super goed.

In zwolle heb je nog tattoo point die zet volgens mij ook erg mooie tattoos.

13. Rabarber

Naast low voltage vind ik de tattoos van Henri ook erg mooi. Joy en Henri zijn beiden in de running :). Ik ga jospehine in groningen nog even opzoeken.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

15. Rabarber

Thanx. Ze heeft helaas nog geen portfolio op haar website staan en dan durf ik het niet zo goed aan.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Op haar Facebook heeft ze genoeg foto's staan hoor.
    Ze is erg van het fijne, en bloemetjes en dingetjes.

17. Voor fijne lijntjes moet je écht naar Lady Luck in Weert! Ver weg, maar zó de moeite. Ik ben met mijn ontwerp bij een heleboel shops geweest en overal zeiden ze dat het 'onmogelijk' was. Ik moest minstens 25 a 30 centimeter voor dit ontwerp rekenen (terwijl ik een centimeter of 10 in gedachte had), anders zou het nooit mooi worden of 'dicht lopen'. Bij Mayke van Lady Luck was het geen enkel probleem. Nu, jaren later, is het nog steeds mooi en alle openingen zijn nog gewoon open ;)

18. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
  19. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
  20. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk idee ^.^ als je nog even een jaartje ofzo geduld hebt zou ik mezelf aanprijzen :p ik leer op het moment om tattoeerder te worden. Als je er wat meer haast bij hebt is low voltage ink echt een hele goeie, en ik kan ook altijd Knoutskey in assen aanraden. Zijn goeie kennissen van mij en ze leveren puik werk af voor een eerlijke prijs!

Deel Deze Pagina