youri heeft vandaag zn eerste prikkie gehad om 16.45,in t begin heel hard huilen ikke getroost en toen was t weer over,hij huilt zo nu en dan ff of ja huilen beetje jengelen,maar verders gelukkig nergens last van dus ben benieuwd morgen hoe t dan is! iedereen succes met t eerste prikkie van je kleine! groetjes krulliewullie & youri
Justin heeft m ongeveer 3 weken geleden gehad. Ook brullen en voor t eerst échte tranen bij hem gezien . Voor de rest had ie totaal geen last. Hoe is t nu bij Youri?
Mari krijgt de prikjes vandaag, moet om 13.30 uur bij het CB zijn. Hopelijk valt het allemaal mee. Gebruik nu al 2 dagen Tujababy druppels van VSM. Ben benieuwd of dat werkt. Maar stel nou dat hij koorts krijgt? Hij is bijna 2 maanden oud, maar alle zetpillen zijn vanaf 3 maanden. Nu heb ik ooit gehoord dat je die ook doormidden kan snijden, en een halve toe kan dienen, maar hoe zit dat bij prematuren? Hij is namelijk een maand te vroeg geboren. ( zetpilletjes zijn van Panadol ) xxx Debby
Debby, Dylan heeft gisteren ook de eerste prikjes gehad, en het CB adviseerde om een halve (= 60 mg) pcm zetpil te geven, maar hij had het niet nodig, dus ik heb niks gegeven. Dylan is 3,5 weken te vroeg geboren.
Hoi die zetpillen van 60 mg heb ik ook gehaald bij de apotheek. Daar staat op "vanaf 3 maanden met een gewicht van 3 tot 5,5 kg" : Maargoed ze weten bij de apotheek dat ze 8 weken is en de eerste prikken krijgt Merle krijgt ze straks om 2 uur. Ben wel heel zenuwachtig, ik hoop dat ze er goed op reageert!
hoi Patroeschka met youri gaat alles goed,is vanacht om 3.00u wel wakker geweest maar meneertje wilde gisteren maar niet boeren en had n beetje gespuugt en was daar dus wakker van geworden,versc hoond terug in bedje met speen en sliep als n roosje weer,vandaag nergens last van,trouwens hij had n beetje verhoging 37,8 maar verders niks en nu helemaal niks meer gelukkig. succes iedereen met de eerste prikkie's... groetjes krulliewullie
Gelukkig krulliewullie! Ik had geen tip gekregen over zetpillen of andere 'pijnstillers' gehad hoor. Heb ook niks in huis van dat. Maar nu had Justin er ook vrijwel geen last van ofzo.
Mari heeft om half 2 zijn prikjes gehad, en ik moet zeggen, hij was een echte bikkel! Een beetje huilen toen de spuitjes gezet werden, maar toen hij weer op schoot zat was er niks aan de hand! Hij ligt nu te slapen, ben benieuwd hoe het vanavond gaat. 26 juni krijgt hij zijn 2 de spuitjes. liefs xxx, Debby
Jesse heeft er niet heel veel last van gehad, wel een beetje huilerig maar verder niet veel.. Heb op de prikplek gelijk vallen en stotencreme gesmeerd en druppels thuja baby van vsm.. raadde het cb mij aan. Liefs
Hallo, Wij zijn alweer een aantal maanden verder dan de meeste van jullie. Misschien nog een tip als je de afspraak maakt voor de prikjes kun je vragen of ze s'morgens vroeg kunnen. Stel dat ze er dan niet lekker van zijn heb je het overdag en misschien niet s'nachts. En hier ook tuja baby werkt heel goed. Sam heeft net weer haar 4e prikjes gehad.
ik zou thujababy proberen, is van vsm en is van de kinderlijn. Moet je dag ervoor dag van en 2 a 3 dagen erna.. heeft volgens mij bij Jesse wel geholpen! Liefs
noa heeft gister haar eerste prikjes gehad. ik vond het zo zielig ze huilde zo hard dat ik zelf even moest slikken. ik heb als troost gelijk haar flesje gegeven en toen was het over. ze was wel een beetje huilerig s'avonds en s'nachts kwam ze ineens weer voor een flesje terwijl ze normaal doorslaapt.