Veel bruin bloed, geen buikpijn.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kaarr, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb ook een vraagje over bloedverlies, hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb er al veel over gegoogled, maar ik kom hele verschillende verhalen tegen. Ik heb sinds gisteren last van bloedverlies. Het is niet heel erg veel maar wel de hele dag door. Vandaag had ik het ook weer. Het is altijd bruin, nooit rood. Ik heb ook verder geen last van buikpijn. Maar ik maak me toch wel zorgen omdat het nu al twee dagen aanhoudt..

Hebben jullie hier ervaring mee??

2. manon 1979

2 mei 2008
    31
    0
    0
    ziekenverzorgende
    bemmel
    Hallo kaarr

Ik snap heel goed je ongerust heid maar het is in iedergeval bruin bloed dat is wel positief heb je waarschijnlijk ook wel gelezen. ik heb mijn 4e zwangersschap ook tot zeker wel 20 weken last gehad van buine afscheiding je vagina en baarmoeder mond zijn nu erg goed gevuld met adertjes en ook daar door erg gevoelig door de ontlasting kan er al een knappen waardoor je bruinige afscheiding kunt krijgen werd mij toen verteld. Wilde het toen ook allemaal niet geloven want ik had 3 miskramen achter de rug. Maar nu een hele mooie dochter. Dus niet teveel piekeren want je hebt ook geen pijn in de buik. Heel veel succes met je echo spannend hoor

liefs manon

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hier een verhaal dat minder goed afgelopen is. Ik had plots ook last van bruin-verlies. In het begin was het echt niet veel, maar het begon steeds meer te worden en plots zelf rood-verlies. Ik had nog steeds geen krampen ofzo. Uiteindelijk ben ik ons kindje kwijt geraakt met 10 weken. Heb niets van buikpijn gehad...
    Ik duim voor jou dat het goed afloopt, het kan beide kanten op!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hai Kaarr. Al mijn miskramen begonnen met bruin bloed en zonder kramp, maar bij deze zwangerschap heb ik ook bloedverlies gehad in het begin en dat ging/gaat wel goed. Ik zou op een eerdere echo aandringen. Met 6 weken kunnen ze vaak wel het hartje zien kloppen. Sterkte!

Suus

5. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    dankje meiden! Ik ga morgen gelijk bellen:)

Deel Deze Pagina