Risico op toxoplasmose

Discussie in 'Gezondheid' gestart door happy2012, 19 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.142
    113
    Ach zo had ik een potje theeworst weggewerkt...filet american was me wel duidelijk dat t een rauw product betrof. Dat theeworst rauw varkensvlees is heb ik werkelijk nog NOOIT geweten.
     
  2. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.840
    3.618
    113
    ik dus precies hetzelfde! voor ik het at, gekeken op het doosje, varkensvlees, nou, dat kan niet rauw zijn, dus heb het gewoon gegeten voor 2,5 week. Tot iemand zij, is dat niet rauw? Ik zo nee joh, varkensvlees. Opgezocht.. jahoor. Echt! Voelde me ook kut. Maar ik hoop maar dat er niks aan de hand is.

    Het is overigens, denk ik, wel bewerkt, niet rauw rauw , maar wel gepekeld , beetje als de hammen? Maar kon er maar weinig over vinden.. gedoe. Moeten ze gewoon groot op de verpakking zetten, rauw vlees!
     
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.142
    113
    Ze hebben t bij de fabrikant nu wel op de website staan zag ik. Ik zou t inderdaad wel op de verpakking verwachten dat er zoiets op zou staan. Het is niet obvious dat t rauw is, of althans niet verhit geweest.

    Mja het smaakte goed in elk geval ook geen schuldgevoel maar laat m in t vervolg maar staan.

    Mn lijstje voor na de bevalling wordt wel groot! Stip op nr 1 filet american!

    Grote grap is dat ik dat dus zelden tot nooit eet maar nu is t in gedachten zo'n bakje op een pilaar met rookwolkjes er achter en een straal licht er op en zo'n achtergrond "naaaaaaaaaaaaaaah".

    Ach focus op de streep en vooral al t lekkers NA t harde werken en vooral dat harde werken proberen zo veeeeer mogelijk te ontduiken in gedachten. (dochter was geen fijne bevalling en dat is een understatement, beetje zo'n pending doom gevoel)
     
  4. loesje6

    loesje6 Bekend lid

    4 mei 2012
    884
    196
    43
    Wat fijn om te lezen!! Hoop dat je het nu los kunt laten.
    Is ook altijd een dingetje voor mij. Dus snap hoe lastig dat kan zijn.
    Fijne zwangerschap nog!!
     

Deel Deze Pagina