hallo... zal me even voorstellen mijn naam is kaatje ben 29 jaar en we verwachten ons eerste kindje 6 oktober. Ik ben nu bijna 28 weken zwanger en heb nu 6 dagen last van groeispurt van de baarmoeder. Weet soms niet hoe ik moet liggen of zitten, soms gaat t ook wel weer. Dit is best wel pijnlijk maar mijn vraag is hoe lang duurt ongeveer zoiets? Grtjs Kaatje...
Hoi kaatje, Rond de 26-28 wkn maar je inderdaad een groeispurtje door, dat kan soms best gevoelig zijn. Hoelang het duurt is lastig te zeggen dat is voor iedereen anders. Indien de gevoeligheid vooral onder in je buik zit, dus tussen schaambotje en navel dan is het verstandig om voor de zekerheid je urine te laten controleren. Dat zou ook de boosdoender kunnen zijn. Imke
heb vandaag dan mn urine laten testen en bleek toch een blaasontsteking te zijn... alleen voelt het niet als een blaasontsteking... geen branderigheid, of kleine beetjes, mischien is dat anders tijdens een zwangerschap. maar bedankt voor je advies... ben wel erg opgelucht dat ik nu weet wat t is, en dat de pijn straks na een paar dagen wel weer verdwenen is... Groetjes Kaatje