Vraag

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kirsten1988, Jul 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Beste verloskundige,
    Wat fijn dat we hier met elke vraag terecht kunnen! Dank jullie wel daarvoor!

Mijn vraag luid als volgt...:
    Ik ben 16 juni gestopt met de pil, 20 juni onttrekkingsbloeding gehad en daarna braaf geklust rond mijn ei sprong welke volgens berekenigen zo rond de 4e plaatsvond. Dit heb ik ook getest met ovu test. Nu heb ik sinds gisteren ongesteldheidsgevoel in me onderbuik en als ik op sta een steekje en voel me raar in me hoofd, beetje lichtjes, kan het zijn dat me innesteling nu pas is of is het gewoon omdat de ongesteldheid er aan kan komen ( zou bij cyclus van 28 dagen maandag zijn). Vandaag al test gedaan maar was negatief. Voor dat ik de pil ging slikken had ik nergens last van en was me cyclus altijd regelmatig( weet niet of dat nu ook zo is). Misschien dat u me kan helpen.

Alvast bedankt
    Gr. Kirsten

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je zou eigenlijk pas moeten testen op de dag dat je je ongesteldheid verwacht ( dus maandag). Een vroege test zegt niet zoveel.
    Het zou bijzonder snel zijn als je nu in je eerste cyclus al zwanger zou zijn! Het wel of niet hebben van klachtjes zegt verder niets over of je wel of niet zwanger bent.
    Even afwachten dus maar!

Mirjam

Share This Page