Risicoberoep

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door PetiteBelge, 5 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    @Lieke1989 , ik denk niet dat het tot pesterijen zal komen... Normaal moeien ze zich op dat niveau niet met de planning en ziektes/afwezigheden/zwangerschappen, maar nu met het grote personeelstekort dus wel. Ik krijg gelukkig alle steun van mijn collega's!!
    @Dubbelfriss , een mail zal niet veel uithalen vrees ik... Gewoon knikken en de taken die ik krijg zonder morren aannemen. Het zullen in ieder geval taken zijn die ik vanop het bureau kan uitvoeren want de baas weet dat ik niet verplicht kan worden buiten te gaan (medisch attest staat boven zijn wil).
    @Rainbow88 , dat is inderdaad een compliment, ze willen jou er graag bij! :thumup: Ik heb meer het gevoel dat ik het zoveelste nummertje ben dat plots wegvalt en waardoor ze in de problemen geraken. Fijn is anders als je al jaren je uiterste best doet!
    Heb je het dan ook al aan je familie verteld of ben je er zeker van dat dit binnen de werkmuren blijft?

Groetjes,
    PetiteBelge

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Das niet leuk nee! We hebben het aan onze ouders verteld ook rond die periode. Bij dochter hadden we dit ook zo gedaan..

Deel Deze Pagina