gestopt met pil en nu zwanger wat nu ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lovelygirl93, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelygirl93

24 aug 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben onlangs gestopt met de pil rond eind mei-Juni omdat het gedaan was met mijn vriend. In juli ging ik op vakantie voor 15tal dagen. Nadat ik terug kwam had ik veel last van bloedneus en vooral slecht slapen tot vandaag slaap ik slecht. Ik kon moeilijk naar het wc gaan. En ging veel plassen. Ik had pijn in mijn onderbuik en een opgeblazen gevoel & winderigheid. Mijn buik werd precies dikker want kon hem moeilijker intrekken en ik ben een buikslaper dus dat deed zelfs een beetje zeer aan mijn onderbuik. Nu heb ik nog geen regels door de stop van de pil. maar ben toch langs de dokter geweest vandaag om te zien wat er met mij scheelt. er werd een urine test gedaan en bleek dat de test positief was ! Help ik schrok mij rot. Want ik wil nog geen kind en heb geen partner. Zou mijn studies eerst willen afmaken. dan is er bloed getrokken nu wacht ik op de resultaten.
    Spannend ! maar als het toch waar is dat ik zwanger ben wil ik graag een abortus gaat dat nog mogelijk zijn als het blijkt dat ik al van eind mei-begin juni zwanger ben ? :(

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Je kan nog een abortus doen in een abortuskliniek. Google even wat er bij je in de buurt en neem snel contact op om met hen te overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Groet evelien

3. Lovelygirl93

24 aug 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste evelien ,
    Ik ben vandaag naar de gynecoloog geweest
    En het bleek dat ikal 20 weken zwanger was !

Grtjs !

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Zo dat is pittig. En hoe voel je je nu?

Groet evelien

5. Lovelygirl93

24 aug 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste.

Ik Verschoot mij, toen dat ik zag hoe groot het kindje al was
    En dat het hart al klopte. Toen had ik eve moeilijk. Maar
    Nu zit ik met mijn studies vast. En heb nog steeds niet aan mijn
    Moeder vertelt. Zij dramatiseerd direct over kleine dingen.
    En daarom weet ik niet hoe ik da moet aan pakken.
    Het was niet gepland deze zwangerschap.

Grtjs

6. Lovelygirl93

24 aug 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste ,

Ik had nog een vraagje Is het mogelijk om zwanger te raken door een man dat gesteriliseerd is ?

Mvg gabriella

7. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Wat heftig zeg! Heb je wel iemand waarmee je er over kan praten. Misschien is het fijn om samen met iemand anders het te vertellen aan je familie? Iemand die je kan steunen. Ook zijn er veel instanties om je in deze periode te begeleiden, dit weet de verloskundige en de gyn ook.
    In principe is het niet mogelijk na sterilisatie, maar heb inderdaad wel verhalen gehoord dat het toch kan gebeuren. De gyn weet dit ook wel.
    Ga je door met de zwangerschap begrijp ik of weet je het niet?

Groet evelien

Deel Deze Pagina