Onze kleine stelt onze nieuwsgierigheid aardig op de proef. Heb inmiddels 3 geslachtsbepalende echo's gehad omdat de verloskundige twijfelt en daardoor geen uitspraak durft te doen. Bij de de derde keer dacht zij het nu toch wel zeker te zien wat zij die andere twee keren al dacht, maar vanwege haar eerdere twijfels wilde ze ons nu geen zekerheid geven Bij ons zoontje was het bij precies 16 gelijk ook heel duidelijk te zien. We gingen dus ook heen met het idee dat we het geslacht van onze baby zouden horen, maar dit liep dus uhhhh 3 keer ff anders Van de laatste keer heeft ze 4 keer met een potty-shot het geslacht erop gezet. Oa deze....... Wil heel graag weten wat jullie hiervan vinden. Bij deze echo was ik 17.3 weken
Ja dit is hier op deze foto's idd wel duidelijk. En zo hebben we er in de afgelopen 3 echo's nog een stuk of 10 van dit beeld. Maar toch kwam er met 15 weken soms ook een soort bolletje te voorschijn. Ook met 16 weken kwam dit opeens na de hele tijd een duidelijk beeld van een "meisje" weer naar voren. Ook hier heeft ze een foto van gemaakt. Ik zelf zou toen zweren dat het toch echt een jongen is/was. Hierdoor ontstond dus twijfel (vooral bij mij). De verloskundige wilde ons graag met ruim 17 weken nog een keer zien om dan te kijken of dit mysterieuze bolletje zou zijn verdwenen. Dit was dus ook zo de laatste keer. Maar elke keer als ik naar deze echo kijk van 1,5 week eerder twijfel ik behoorlijk of dit beeld nu wel klopt. Mis heeft iemand dit ook een keer gehad of heeft hier een verklaring voor?
Is zeker een raadsel!Zou bij de eerste foto zou ik ook zeggen meisje maar bij die laatste zie ik toch echt een pielie
Bij de eerste dacht ik ook gelijk: een meisje! Maar de laatste zaait inderdaad veel twijfel... Spannend
Mijn zoontje was bij de geslachtsbepaling met 16+4 100% een meisje, was overduidelijk. Maar 3 weken later was dat toch overduidelijk anders. Ik denk dus gewoon een jongetje waarvan het piemeltje nog iets is weggevouwen, hetgeen ook lijkt op de eerste foto. Ik lijk ook zelfs een balzakje te zien.
Het vervelende is bij ons dat bij 12 weken volgens de nub 80% meisje werd gezegd (weet ook dat dit niet 100% is), eerste geslachtsbepaling was met 15 weken en was ook steeds duidelijk een meisje maar toen verscheen op eens toch iets wat ook op een jongetje leek. De verloskundige vond dit beeld van een jongetje absoluut niet overtuigend daarom mochten wij terugkomen. Ik was zelf al overtuigd van een jongen en ging ook zo die volgende echo in. Maar ook tijdens deze echo hetzelfde verhaal. Het frustreerde haar zo dat we vrijdag weer terug mochten komen, ik was toen ruim 17 weken en dan zou er een duidelijk beeld moeten zijn. Toen werden haar eerdere vermoedens bevestigd en zei ze ik ga dus toch voor een meisje. De 100% wilde ze niet geven. Maar heb nog meer foto's van onder genomen ook toen het helemaal met de beentjes wijt lag en volgens haar duidelijk alleen schaamlipjes te zien. Het beeld van onze andere zoon lijkt hier ook echt totaal niet op. Maar weet dat dit vaker gebeurt zoals ook te lezen in jouw verhaal. Ben bang dat we toch moeten afwachten op de 20 weken echo. Als het daar nog onduidelijk is mogen we weer terugkomen