Heb ik nu een lichte hersenschudding?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nataly1972, 8 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.441
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb dinsdagavond mijn hoofd hard gestoten aan de punt van de eettafel. Mijn schoenen lagen op de grond en toen ik die wilde pakken stootte ik dus mijn hoofd. Was er echt een beetje naar van maar dat ging snel over. Heb ook een wondje op mijn voorhoofd met inmiddels een korstje.

Nu heb ik sinds gisterenmorgen hoofdpijn en ben ik licht misselijk. Voelt net alsof ik scheel kijk. Vanmorgen geprobeerd wat administratief werk te doen maar dat lukt niet echt. Het is niet heel erg maar wel vervelend.

Heb net de huisarts gebeld en hij heeft vakantie tot 19 oktober. Moet ik toch naar een andere huisarts of het een paar dagen rustig aan doen want dat lees ik als advies bij een lichte hersenschudding?

2. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ja waarschijnlijk wel. Rustig aan doen, maar wel een beetje bezig blijven. Wanneer je lichaam aangeeft dat het even genoeg is naar luisteren.

Je kan naar een andere huisarts maar die zullen het niet kunnen oplossen. Kijk anders even op t huisarts.nl. Succes en beterschap!

3. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Andere huisarts bellen! Het kan zo zijn dat het ‘maar’ een lichte hersenschudding is en dan heb je ‘geluk’. Dan staat het in je dossier en is het afgesloten. Maar als je meer klachten krijgt, is het helemaal belangrijk dat het in je dossier staat, want dan kan het een beetje gevolgd worden.

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.441
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Daar had ik inderdaad op gekeken en daar staat rustig aan doen maar wel zo veel mogelijk de gewone dingen blijven doen wat mogelijk is.

5. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik heb mijn hoofd op oudjaarsdag super hard gestoten. Ik viel net niet flauw en dus had mjjn zus de hap gebeld. Zolang je niet flauw valt is het advies om gewoon rustig aan te doen. Ik heb er nog best lang last van gehad (duizelig en misselijk). Succes ermee!

Deel Deze Pagina