Als je een complete kinderwagen met alles erop en eraan en een maxi cosi aan je beste vriendin weggeeft voor de kleine en je ziet het hele spul vandaag voor 220 euro op marktplaats staan?
Nou, dat ligt er een beetje aan.. Heeft ze hem eerst gebruikt voor haar kindje of zet ze hem gewoon meteen nadat jij hem weg hebt gegeven op marktplaats? In het laatste geval zou ik ook behoorlijk pissig zijn.
ok dan doen we dat zo tegenwoordig!! Ten eerste was het meteen mijn vriendin niet meer . Had / heeft ze geld nodig ? En eigenlijk hoort het niet dat je gegeven dingen terug neemt. Maar in dit geval zal ik als een gek het terug halen , voor ze het verkoopt. Jij kan een ander er dan beter blij mee maken lijkt mij toch?
Nou ze kwamen erachter dat ze het toch niet zo'n handige wagen vonden, die opmerking heeft ze eens gegeven, maar dat ze dit zou doen Ze hebben hem dus bijna niet gebruikt! Weet ff niet goed wat ik er nu mee moet!
Nou dan geeft ze hem terug aan jou. En dan is het aan jou wat je er mee doet. Nu gaat zij een gratis wagen door verkopen en vangt zij er geld op ipv jij! Ik zou hem echt terug halen daahaaggg
Schandalig! Terug halen dat ding, dan kan je zelf kijken om je hem verkoopt of weggeef. Zou gelijk de vriendschap beeindigen ook.
Ik zou hem zeker terug halen.. Als ze hem voor niks hebben gehad en het jullie geld gekost heeft! Dan zou ik hem zelf verkopen. Jee wat een vriendin..
Nu ja vind dat ook echt niet kunnen! Zou het niet eens over mijn hart verkrijgen, mijn geweten zu aan me gaan knagen. Ik zou haar bellen en vragen of je de kinderwagen terug kan hebben, voor iemand die er wel blij mee is.
ik zou een mailtje sturen via mp. dat je vraagprijs bied afspraak maken en dan voor de deur gaan staan.. tadaaaaa
Belachelijk. Ik zou keihard in haar gezicht zeggen wat je van deze actie vind (belachelijk dus) en de spullen per direct terug eisen. Kom zeg...
Ik zou de wagen ophalen en naar de kringloop brengen. Misschien dat ze dan iemand anders er blij mee kunnen maken.