Speen valt steeds uit bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelylonnes, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hebben jullie tips voor spenen die uit bedje vallen?
    Word er zo gek van steeds eruit te moeten omdat die speen middden in de kamer ligt of onder zn bed...
    Met spenenkoortje slapen kan natuurlijk niet dus heb echt iets anders nodig...

thanx alvast

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Misschien meerdere spenen in bed neer leggen zodat je kindje zelf de speen kan pakken. Voor de rest niet echt tips. Zou niet zo'n koordje doen. Je weet niet of je kindje er met zijn nek om komt te zitten.

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Knuffel je speen heet dit ding (volgens mij ook te koop bij prenatal)

dan kan hij in ieder geval niet meer door de spijlen vallen....

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    meisje hier heeft wel 6 spenen in bed!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier ook 5 spenen in bed. Maar nu slaapt m'n dochter wel het liefst met 1 speentje in haar mond en in ieder handje ook nog een speen ;) .

Volgens mij zijn er overigens wel spenenkoortjes voor in bed. Die zijn een stuk korter en dus ook veilig bevonden hiervoor.

hmm ik kan er nu niets over vinden.... dan zal het toch wel zo zijn, dat ouders hier zélf voor gekozen hebben. Ik zag het bij enkele kinderen op het kdv waar m'n dochter zit.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb 3 spenen in zijn bedje liggen, waarvan er eentje aan zo'n tutlapje van Difrax vastzit. Die valt minder makkelijk uit bed.
    Als ik 's avonds bij hem ga kijken ligt hij vaak met 1 speen in zijn mond te slapen, 1 in zijn linkerhand, en 1 in zijn rechterhand...zooo schattig :D

7. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Mijn dochter is helemaal gek op haar knuffel je speen ding en slaapt er heerlijk mee. Wij werden hier ook helemaal gek van elke keer naar boven weer moeten omdat de speen weer eens onder het bed lag.

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hier eerst ook, was ook leuk spelletje of zo..... Ze slaapt nu met 3 spenen en aan iedere speen zit een knuffeldoekje. Kun je ook handig zelf maken door een spuugdoekje in t midden een lusje te maken (met een lintje, goed vastnaaien!!) en dan dat door de ring van de speen. dan past ie neit zo makkelijk meer door de spijltjes, en mocht het dan eindelijk gelukt zijn liggen er nog 2. Ook is de speen zo makkelijker terug te vinden voor je kleine!

succes!

10. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    bedankt voor jullie antwoorden, echter een speendoekje werkt niet. Hij trekt dan uit nieuwschierigheid steeds aan het doekje of koortje en dan is die speen alsnog uit zn mond.
    en de speen afleren zou ik heel graag willen maar hij slaapt gewoon niet zonder speen...

ik dacht aan een "hoofdbeschermer" dan kunnen ze niet uit bed vallen. Iemand hier ervaring mee?

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hier ook 5 spenen in bed. 's Avond leg ik ze alleen bovenop haar bedje.. haha.. erg maf gezicht! ;) Maar werkt wel...

Hoofdbeschermer zou ik zelf niet zo gauw gebruiken, puur uit veiligheidsoverwegingen... En daarbij mikt mijn dochertje ze aan de zijkant eruit, daar waar die hoofdbeschermer niet meer zit, zeg maar..
    Doekjes werken hier ook niet. Trekt ze gewoon aan het doekje met als gevolg dat speen dus ook mee uit gaat! haha.. Heel herkenbaar dus.. :)

Succes!

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier ook meerdere spenen in bed. Ook leg ik er 1 op een plek waar ik direct bij kan. Hij slaapt nu op zijn buik, met de spenen onder hem;). Overdag zoek ik ze weer bij elkaar en leg ze weer in zijn bed. Zo'n doekje is hier ook geen succes, want dan gaat doekje wapperen met zijn speen eraan. Zo'n beschermer zou ik niet doen, is volgens mij ook niet helemaal veilig. Ik heb dus eigenlijk geen tips voor je...

Deel Deze Pagina