met baby naar Center parks?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juenco, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai!

Wij willen graag een weekendje weg en vinden Center Parks altijd best geinig (VIP cottage mét sauna jammie!)

Maar ons meisje is dan 4, 5 of 6 maand oud (ligt eraan wanneer we gaan)

Is het dan wel wat voor haar?

Kunnen we bijvoorbeeld met haar het zwembad in, het pierenbadje? Of is ze dan echt nog te klein (of kan 6 maand wel?) Ik heb geen idee wat je met een kindje van die leeftijd al kunt....

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    cp is juist ideaal :) . Met 6 maanden kan je zeker al lekker met haar zwemmen. Met kleintjes onder het jaar blijft het altijd opletten of ze het niet te koud hebben, maar hoe ouder ze worden, hoe langer ze het vol kunnen houden. Verder ligt cp meestal in een mooie omgeving waar ze lekker buitenlucht kan snuiven met jullie.
    Heerlijk om er zo op uit te gaan met z'n 3tjes :)

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Doen!
    Cp is lekker makkelijk omdat ze meestal kinderbedjes, kinderstoel etc in het huisje hebben. Hoeven jullie dus niet mee te nemen! Zwemmen is meestal een groot succes en pierenbadje is lekker warm! Toen wij gingen hadden ze ook aankleedkussens liggen en een box, ideaal!
    De speeltuintjes en kinderboerderij etc daar heb je niet veel aan, maar bos of strand is sowieso heerlijk om te wandelen!

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ah fijn! Dan gaan we in mei, dan is ze 6 maand en dan is het ook niet zo koud meer buiten.

Ohh ik kijk er echt naar uit!!!

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij zijn voor het eerst naar CP geweest toen de kleine 4 maand was. met de schoonfamilie in een huisje. En dat ging prima.
    Ook eentje met box en ledikant.

Zwemmen mag meestal vanaf de 1e prikjes. Met 4 maanden zijn we wel even gaan badderen in het peuterbadje. Maar na 15 minuten werd mijn zoontje toch wat koud. Reken bij zo'n kleintje niet veel meer dan een half uur om te zwemmen.

Verder zijn we gaan wandelen en toch ook vrij veel in het huisje geweest (spelletjes spelen met de familie)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij gaan met ouders altijd een weekend naar landal, en daar kun je zelfs huisjes huren die echt speciaal op kids zijn ingericht. Erg fijn altijd en afgelopen jaar is dat met Thirza (toen 2,5 mnd oud) prima bevallen. Over een kleine 2 weken gaan we weer :)

7. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    Ik ben afgelope zomer geweest toen was mijn kleine man 5 maanden !
    Het is echt heerlijk en je kan ook lekker gaan zwemmen.

8. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Bij sommige parken hebben ze volgens mij ook baby zwemmen.
    Waar je je eigen voor op kan geven.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij zijn laatst een weekend naar CP geweest, onze dochter was toen 5 maanden. Ging prima! De zwembaden zijn daar lekker warm, ze hield het af en toe wel een half uur uit in het water, vond het prachtig :).

Enige nadeel voor ons wat dat dochterlief niet in dat rumoerige zwembad sliep, we moesten dus terug naar het huisje voor haar slaapje. Maarja, mss heb jij wel een hele makkelijke slaper ;).

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Chelsey was 10 weken toen we gingen. Zwemmen mocht toen ook al, zelfs babyzwemmen. Alles is aangepast op de parken. Lekker doen!

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey! ik vroeg me af wanneer je ging maar ik zag dat je in mei zou gaan.

wij zijn vorig jaar in februari gegaan (cadeau gekregen voor valentijn van mijn vriend) en wij vonden er absoluut niks aan! jamie was toen net 3 maanden, hij sliep hartstikke, het was hartstikke koud buiten,...

ook moet ik zeggen dat het sunparcs was in MOL wat een %^&$# park! niets te doen op het park, ledikantje kapot heel vies enzo... we zijn dan ook na 2 dagen naar huis vertrokken (hadden 4 dagen geboekt) hebben er maar 1x geslapen :D

12. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Zou idd zelf wel een bedje mee nemen.
    Vind de campingbedjes nooit zo super maar dat ligt natuurlijk aan jezelf.
    En vaak ligt er geen beddengoed voor die kleintjes dus ook dat moet je zelf meenemen.

13. guusje2001

22 apr 2008
    56
    0
    0
    Valkenswaard
    Wij zijn naar een landal park geweest toen ons dochterje 9 maanden was. Het was heel leuk. Ook omdat er eekhoorntjes en konijnen vlak langs de achterdeur kwamen, die vond ze helemaal geweldig

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    wij zijn van de zomer naar een park geweest met zwembad, toen was de kleine ruim 2 maanden. we zijn elke dag een kwartiertje wezen badderen. zo leuk!

15. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    O leuk om te lezen, wij gaan vrijdag een weekendje naar Landal. Ik ben benieuwd hoe t gaat, heb dr zin in:D

16. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Wij zijn naar CP geweest, kindercottage. Ik vond er niks aan met ons zoontje van toen 5 maanden. Het was er echt smerig. En hij kroop toen net. Op het wipstoeltje en kinderstoel zaten de etensresten nog. Misschien hebben we het slecht getroffen, maar voor ons geen CP meer.
    Zeker niet gezien de prijs van zo'n kindercottage.
    Maar ik hoor ook veel goede verhalen, dus denk dat we pech hebben gehad.

17. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    CP is juist ideaal, Timo was 9 weken toen we voor het eerst gingen. Die parken zijn helemaal ingespeeld op kinderen en mensen met buggy's echt heerlijk daar

18. 894hi

894hi Niet meer actief

wij gaan volgende week van maamdag tot vrijdag in een vip huisje.... ik ben benieuwd... wij nemen zelf alles mee voor de kleine meid.

dat word onze eerste vakantie met zn 3e

19. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    tsja, die viezigheid wil ik voorkomen...bah zeg. Moet er niet aan denken dat de kleine door de troep moet kruipen. We nemen daarom een VIP cottage, hopen dat dat wat schoner is...en, ik las al dat je zoveel mogelijk spulletjes zelf mee moet nemen, dus beddengoed en bedje voor de kleine gaat mee de auto in ;)(voor ons maakt het niet zoveel uit)

20. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Lekker doen hoor! Wij zijn geweest toen ze 3 maanden was. Ze vond het geweldig en wij ook.

Lekker in het bubbelbad. Heerlijk warm voor die kleintjes.

Deel Deze Pagina